بانگ بیداری» در بازار نشر/ مجموعه داستان‌های دینی محمود حکیمی
چهارشنبه 03 شهريور 1395

بانگ بیداری» در بازار نشر/ مجموعه داستان‌های دینی محمود حکیمی

محمود حکیمی مجموعه‌ای از داستان‌های قدیمی خود را که دارای موضوعات دینی و انقلابی است، در کتابی با عنوان «بانگ بیداری» منتشر کرد.

 

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمود حکیمی از انتشار مجموعه داستانی تازه از خود با عنوان «بانگ بیداری» خبر داد که به گفته وی شامل داستان‌های دینی است که وی پیش از این، آن‌ها را در نشریۀ مکتب اسلام منتشر کرده است.


حکیمی در این زمینه به گفت: من همیشه داستان‌هایم را پیش از اینکه بخواهد مبدل به کتابی شود، در نشریۀ مکتب اسلام، منتشر می‌کردم. این داستان‌ها نیز به تناسب زمان دربارۀ جنبش‌های آزادی‌بخش و قهرمانان آن‌ها نوشته شده است.
وی افزود: در این کتاب، داستان‌هایی با عناوین «سوگند مقدس»، «سلحشوران علوی»، «بازگشت به قرآن»، ‌ «بانگ بیداری» ‌و... قرار گرفته که در میان آن‌ها از داستان‌هایی دربارۀ شورش مسلمانان گینه علیه نهضت‌های ضد استبدادی تا داستان‌هایی دربارۀ قیام سربه‌داران وجود دارد.
به گفتۀ حکیمی این کتاب را مؤسسۀ چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است.
حکیمی همچنین از انتشار کتاب دیگری از خود با عنوان «دین محبت» خبر داد و افزود: در این کتاب، سعی کردم با دور شدن از فضای موضوعات مرتبط با پدیدۀ سلفی‌گری، با ارائۀ مطالبی دربارۀ ۱۴ معصوم(ع) چهرۀ رحمانی دین اسلام را به تصویر بکشم و بر پایۀ مهرورزی اسلامی این دین را معرفی کنم.
وی همچنین افزود: ناشر این کتاب نشر «آرون» است و در حال برنامه‌ریزی برای ترجمۀ این کتاب نیز هست.
 
نظر بدهید