«تن‌تن و سند باد» با تقریظ رهبری به چاپ پانزدهم رسید
یکشنبه 07 شهريور 1395

«تن‌تن و سند باد» با تقریظ رهبری به چاپ پانزدهم رسید

کتاب «تن‌تن و سند‌باد»، نوشتۀ «محمد میرکیانی»، توسط مؤسسۀ انتشارات قدیانی در نوبت چاپ پانزدهم در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ انتشارات قدیانی، تن‌تن و سند‌باد کتابی استراتژیک در حوزۀ ادبیات نوجوان است که هدف نویسنده از خلق چنین داستانی پرداخت استعاری و غیر مستقیم به مسئلۀ تهاجم فرهنگی غرب به شرق است. جالب آنکه در ابتدای دهۀ هفتاد، مسئلۀ تهاجم فرهنگی امری واضح و قابل روئیت برای همگان نبود و حتی علی‌رغم تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب، این امر برای طیف وسیعی از دست‌اندرکاران و مسئولان گنگ و نامفهوم بود.
موضوع اصلی کتاب، توجه به هویت شرق در مقابل تهاجم غربی است که مورد نظر و توجه ویژۀ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و تقریظی بر آن نگاشته‌اند که روز 19 مرداد 95 در مراسم دومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی از این یادداشت رونمایی شد. این یادداشت رهبری گویای اشاعۀ فرهنگ مطالعۀ‌ کتاب‌های مفید می‌باشد.
مؤسسۀ انتشارات قدیانی، کتاب «تن‌تن و سند‌باد» نوشتۀ «محمد میرکیانی» را در نوبت چاپ پانزدهم، شماره‌گان 4400 نسخه و قیمت 10000تومان وارد بازار کتاب نمود.
 
نظر بدهید