«شهد عشق» در کام کتاب‌خوان‌های کاشانی ریخته می‌شود
شنبه 13 شهريور 1395

به مناسبت عید غدیر خم

«شهد عشق» در کام کتاب‌خوان‌های کاشانی ریخته می‌شود

مسابقۀ کتاب‌خوانی «شهد عشق» به مناسبت عید ولایت با محوریت خطبۀ غدیر در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، سید ابوالفضل بنی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، به‌عنوان عید ولایت، فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی این سازمان در نظر دارد مسابقۀ بزرگ کتاب‌خوانی را با نام «شهد عشق» و با موضوع خطبۀ غدیر برگزار کند.

وی افزود: آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در این رقابت فرهنگی 24 شهریور ماه بوده و آزمون نیز ساعت 9 صبح روز 26 شهریورماه در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود و منبع این مسابقه نیز کتاب «خطبۀ غدیر به روایت امام محمد باقر(ع)» با نگارش و ترجمۀ داوود روحانی معین است.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ادامه داد: متقاضیان برای حضور در این مسابقۀ کتاب‌خوانی علاوه بر فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی (میدان قاضی اسدالله، خیابان شهیدان اسلامی تبار و با شماره تماس 55312217) می‌توانند به مراکز دیگری چون مؤسسۀ امیرالمؤمنین (میدان کمال‌الملک، جنب بازار رضا (ع) – شماره تماس: 55472801) و اتحادیه کانون‌های فرهنگی کاشان و حومه (میدان امام خمینی (ره)، کوچۀ عترت، مؤسسۀ هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی-شماره تماس: 4-55469873) مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دریافت کتاب مذکور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به برندگان این مسابقۀ کتاب‌خوانی جوایز ارزنده‌ای نظیر کمک‌هزینۀ سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و هدایای نقدی اهدا می‌شود.

به نقل از خبرگزاری فارس، در سال گذشته مسابقۀ کتاب‌خوانی «قطره، موج، دریا» به مناسبت ایام‌الله دهۀ فجر انقلاب اسلامی به اهتمام فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی برگزار شد که با استقبال شهروندان کاشانی همراه شد.

نظر بدهید