زیارت مزار شهدای هویزه با چند کتاب
یکشنبه 14 شهريور 1395

زیارت مزار شهدای هویزه با چند کتاب

نصرت الله محمودزاده اخیراً چند کتاب برای زائران مزار شهدای هویزه نوشته است تا این شهدا بهتر شناخته شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، نصرت الله محمودزاده از نویسندگان پیشکسوت دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس دربارۀ فعالیت‌های اخیرش گفت: اخیراً چند کتاب دربارۀ شهدای هویزه و برای مزارشان نوشته و چاپ کرده‌ام.
وی افزود: این کتاب‌ها برای کسانی که برای زیارت مزار شهدای هویزه، به هویزه می‌روند و با این کتاب‌های جمع و جور که در قطع پالتویی چاپ شده، می‌توانند به‌سرعت و در اتوبوس با این شهدا آشنا شوند.
محمودزاده اظهار داشت: کتاب «نوجوان سیاسی» دربارۀ شهید حسین علم‌الهدی، «مادر فداکار» دربارۀ مادر شهید علم‌الهدی، «گروه اخلاص» زندگی و خاطرات شهدای سبزواری عملیات هویزه که شاخص‌ترین آن‌ها شهید فاضل است، از جمله کتاب‌هایی هستند که تا کنون چاپ شده‌اند.
وی افزود: نشر هویزه این کتاب‌ها را منتشر کرده و از همین مجموعه 4-5 جلد کتاب دیگر نیز در دست چاپ است و با این هدف نگاشته شده که وقتی کسی به هویزه می‌رود، حداقل کمی شهدای هویزه و اتفاقی را که آنجا افتاده، بشناسد.
گفتنی است نصرت الله محمودزاده، نویسندۀ کتاب پرفروش حماسۀ هویزه، خود از رزمندگان هویزه است و بسیاری از شهدای هویزه را به‌خوبی و از نزدیک می‌شناسد و تا کنون کتاب‌های متعددی به قلم این نویسنده دربارۀ دفاع مقدس منتشر شده است.
 
نظر بدهید