اعلام پرفروش‌ترین کتاب‌های آستان قدس رضوی در فروشگاه‌های«به نشر»
یکشنبه 14 شهريور 1395

طی دو ماه ابتدایی تابستان 95 صورت گرفت؛

اعلام پرفروش‌ترین کتاب‌های آستان قدس رضوی در فروشگاه‌های«به نشر»

به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به‌عنوان تنها موزع کتاب‌های سایر مؤسسات آستان قدس رضوی پرفروش‌ترین کتاب‌های این مؤسسات را طی دو ماه نخست تابستان جاری را در دو گروه کودک و بزرگ‌سال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تأمین نیازهای مختلف مطالعاتی و هم‌چنین پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف در حوزۀ انتخاب کتاب و کتاب‌خوانی، زمینه‌های تولید و انتشار کتاب در زمینه‌های مختلف را  برای گروه‌های سنی مختلف ایجاد می‌کند، بر همین مبنا انتشارات آستان قدس رضوی براساس جمع‌آوری اطلاعات به دست آمده و تحقیق شده در فروشگاه‌های دوازده‌گانه به‌نشر، لیست پرفروش‌ترین آثار سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی را در دو ماه نخست تابستان جاری اعلام کرد.

پرفروش‌ترین کتب به‌نشر در این بازۀ زمانی در حوزۀ کودک و نوجوان، به ترتیب تعلق گرفت به مجموعه 8جلدی ترانه‌های «کی بود؟ کی بود؟» سرودۀ شاعر برجستۀ کودکان ناصر کشاورز، مجموعه‌های رنگ‌آمیزی برای کودکان ، مجموعۀ «بهترین داستان‌های دنیا برای کودکان» و «دانستنی‌هایی دربارۀ بدن انسان»، که از این میان، مجموعۀ 8جلدی ترانه‌های «کی بود؟ کی بود؟» در هشتمین جشنوارۀ کتاب برتر کودک و نوجوان سال 94 مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در حوزۀ کتب بزرگ‌سال به ترتیب کتاب‌های «آموزش روخوانی قرآن کریم»، «وصیت‌نامه شرعی» و نیز «شفایافتگان» به خود اختصاص داده‌اند که از این میان کتاب «شفایافتگان» به‌عنوان مجموعه داستان‌هایی از شفایافتگان حرم مطهر رضوی به شمار می‌رود که زائران و مجاوران استقبال فراوانی از آن به عمل آورده‌اند.

کتاب های «سیرۀ علمی و عملی امام رضا(ع)»، «امام رضا(ع) و زندگی» و «بوستان سعدی» نیز از دیگر آثار پرفروش به‌نشر در دوماه ابتدایی تابستان امسال را شامل می‌شود.

همچنین کتاب «نامۀ زرین سلامت» و «عباس‌بن علی(ع)؛ قمر بنی‌هاشم» آثار چاپ شده از سوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی نیز جزو کتاب‌های مورد استقبال زائران و مجاوران حرم مطهررضوی بوده است که در فروشگاه‌های به‌نشر خریداری شده است.

«تحکیم پیوند زناشویی» اثر چاپ شده به‌همت مؤسسۀ خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، «مهارت‌های زندگی با نگاه دینی» اثر چاپ شده توسط دانشگاه علوم اسلامی رضوی و نیز «قانون مجازات اسلامی» که توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به بازار نشر عرضه شده، دیگر عناوین پرفروش کتب سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی را در این بازۀ زمانی تشکیل می‌دهند.

درخور یادآوری است،  به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) هم‌اکنون علاوه بر 12 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مشهد و تهران، در شهرهای درگز، نیشابور، گرگان، تربت حیدریه نمایندگی فعال داشته و علاقه‌مندان به تهیۀ کتاب‌ها و هم‌چنین مشاهده سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008 و  سامانۀ پیامکی به شمارۀ 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

نظر بدهید