ثبت نام 333 ناشر در روز اول برای حضور در نمایشگاه کتاب
چهارشنبه 04 اسفند 1395

ثبت نام 333 ناشر در روز اول برای حضور در نمایشگاه کتاب

بر اساس آمار تنها در روز نخست ثبت نام ناشران برای حضور در سی امین دوره نمایشگاه کتاب 333 ناشر، ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، ثبت‌نام ناشران برای حضور در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 9 صبح روز گذشته سوم اسفندماه آغاز شده و تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، ناشران در گروه های تخصصی خود و از طریق انجمن‌های زیر مجموعه قادر به ثبت‌نام هستند؛ انجمن ناشران عمومی، دانشگاهی، کودک و آموزشی برای تسهیل در روند ثبت‌نام سامانه‌ها را فعال کرده تا مرحله مقدماتی انجام شود.
گزارش خبرنگار فارس اضافه می‌کند، در روز اول ثبت نام ناشران؛ 597 ثبت‌نام اولیه ثبت شده است و همچنان تا دهم اسفند ناشران فرصت دارند. اما در بخش کودک 65 ناشر، در بخش عمومی 205 ناشر، دانشگاهی 50 و در بخش آموزشی و کمک آموزشی 13 ناشر ثبت نام کرده‌اند.
این در حالی است که 333 ناشر ثبت‌نام خود را تا مرحله پایان انجام داده‌اند و مابقی در انتظار تائید مرحله ابتدایی خود هستند. در مجموع از ناشران خواسته شده ثبت‌نام خود را نیمه رها نکنند و تا مرحله تائید نهایی توسط اتحادیه و انجمن‌ها پیش روند.
در نهایت 597 ثبت نام انجام شده که تنها 333 ناشر فرآیند ثبت‌نام را تا انتها تکمیل کرده اند.
 
نظر بدهید