1601 ناشر داخلی ثبت‌نام قطعی کرده‌اند/ مهلت تا 15 اسفند تمدید شد
سه شنبه 10 اسفند 1395

برای شرکت در نمایشگاه کتاب تهران

1601 ناشر داخلی ثبت‌نام قطعی کرده‌اند/ مهلت تا 15 اسفند تمدید شد

با توجه به آخرین روز ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در سی امین دوره از نمایشگاه کتاب تهران، تاکنون 1601 ناشر ثبت‌نام خود را تا مرحله آخر تکمیل کرده‌اند اما وزارت ارشاد مهلت نام نویسی را تا 15 اسفند تمدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، ثبت نام برای شرکت در سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از هفته گذشته آغاز شده و طبق اعلام امروز 10 اسفند ماه به پایان می رسد اما ارشاد اعلام کرده که مهلت ثبت نام تا نیمه اسفند ماه تمدید می‌شود.
بر اساس گزارش فارس، تاکنون 2115 ناشر ثبت‌نام کرده‌اند که فرآیند 1601 ناشر تکمیل و ثبت نهایی شده است.
در بخش کودک و نوجوان 229 ناشر، بخش عمومی970 ناشر، بخش دانشگاهی 322 ناشر و در بخش آموزشی80 ناشر ثبت نام کرده‌اند. با توجه به استقبال ناشران تصمیم گرفته شد زمان ثبت نام تا تاریخ 15 اسفند ماه تمدید شود.
زمان اعلام شده آخرین فرصت برای ثبت نام برای ناشران محسوب می‌شود و پس از تاریخ ذکر شده( 15 اسفند ماه) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
در این مرحله ناشران با ثبت درخواست خود به عنوان متقاضی دریافت غرفه شناخته می‌شوند و ثبت نام موقت از آن‌ها انجام می‌شود. پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک، پست الکترونیکی و سایت ثبت‌نام، پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید.
پس از اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورتحساب از طریق درگاه بانک، ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد. مهلت اعلام شده از سوی کمیته ناشران داخلی برای ثبت نام ناشران داخلی امروز پایان می‌یابد.
گفتنی است، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید