اصفهانی‌ها جوایز «روشنا» را درو کردند
سه شنبه 16 شهريور 1395

پس از پایان پنجمین پویش کتاب‌خوانی «روشنا»

اصفهانی‌ها جوایز «روشنا» را درو کردند

برگزیدگان پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» در بخش‌های مسابقه و ترویجی اعلام شدند که سهم اصفهانی‌ها در این بین بیش از سایر استان‌ها بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، برگزیدگان پنجمین پویش کتاب‌خوانی «روشنا» که با محوریت کتاب‌های ملاقات در شب آفتابی، شهر ضرب‌المثل‌ها و گام‌های سلوک برگزار شده بود و برگزیدگان بخش ترویجی این پویش معرفی شدند.

این دوره از پویش کتاب‌خوانی «روشنا» که سه کتاب برای مخاطبان مختلف در آن معرفی شده بود، برگزیدگان پس از پاسخ دادن به سؤالات در مسابقه شرکت داده شدند و اینک اسامی برگزیدگان آن معرفی شده است.

در مجموع، در پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا»، 26 میلیون تومان به برگزیدگان مسابقه و بخش ترویجی اهدا شده که از محل فروش کتاب هزینه‌های آن تأمین شده است.

برگزیدگان در بخش مسابقه 72 نفر هستند که 500 هزار تومان و 200 هزار تومان به آن‌ها اهدا شده است. که استان اصفهان بیشترین برگزیده را داشته و توانسته جوایز را به خود اختصاص دهد. (جدول برگزیدگان را می‌توان از اینجا pdf مشاهده کنید.)

همچنین در بخش ترویجی که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این پویش قرار گرفته نیز برگزیدگان معرفی شدند. در این بخش 15 نفر از استان‌های مختلف برگزیده شدند که در این بخش نیز اصفهانی‌ها توانستند در کنار زنجانی‌ها بیشترین جایزه را به خود اختصاص دهند. (اسامی برگزیدگان را از اینجا pdf مشاهده کنید.)

همچنین در این دوره از کتابفروشی‌هایی که در طرح مشارکت بیشتری داشتند و فعالیت آنها چشمگیر بوده نیز تقدیر خواهد شد. پنجمین پویش مطالعاتی «روشنا» با محوریت سه کتاب از انتهای سال 94 آغاز و در پایان تیر 95 برگزار شده بود.

نظر بدهید