همایش مقابله با جریان‌« تطهیر پهلوی» با حضور فعالان فرهنگی برگزار می‌شود
یکشنبه 15 اسفند 1395

مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌کند

همایش مقابله با جریان‌« تطهیر پهلوی» با حضور فعالان فرهنگی برگزار می‌شود

در آستانۀ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به دلیل ضرورت پرداختن به موضوع مقابله با جریان تطهیر پهلوی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی از فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی برای حضور در همایشی صمیمانه به منظور ایجاد بستری برای تعاملات هم‌افزا و جهت‌ده دعوت می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، دورۀ حکمرانی رژیم سفاک و وابستۀ «پهلوی»، دوره‌ای مثال زدنی از سیطرۀ طاغوت بر ملت مستضعف و مؤمن ایران بوده است، جنایات بی‌شمار، دیکتاتوری سیاه، خفقان، کشتار، فساد اخلاقی، دزدی‌های هنگفت، غارت بیت‌المال، وابستگی و... از ویژگی‌های دوران رژیم پهلوی و حکومت طاغوت در ایران است؛
تاکنون به برکت الطاف الهی و همت بزرگمردانی در حوزۀ اندیشه و قلم، آثاری افشاکننده از آن دورۀ پر از پلیدی به رشتۀ تحریر درآمده است، لکن با وجود شدت گرفتن اقدامات جریان‌های نرم و معارض «تطهیر پهلوی‌» و ایجاد شبهه و قلب واقعیت در بین مردم علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان، امروز بیش از گذشته نیازمند تولید و یا بازتولید محصولات مکتوب در گونه‌ها و قالب‌های متفاوت هستیم؛
از همین روی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری برخی از مؤسسات فرهنگی خودجوش و برخی نهادهای فرهنگی در آستانۀ چهلمین سال انقلاب اسلامی، با توجه به درک ضرورت پرداختن به موضوع مقابله با جریان تطهیر پهلوی، در نظر دارد با دعوت از تولیدکنندگان فرهنگی اعم از اساتید، نویسندگان، ناشران و... در قالب یک همایش صمیمانه، بستری برای تعاملات هم‌افزا و جهت‌ده ایجاد نماید. در ادامۀ این همایش فیلم «ماجرای نیم‌روز» نیز اکران می‌گردد.
گفتنی است این همایش در روز سه‌شنبه، 17اسفند95 از ساعت 18:45 با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ محمدحسن رحیمیان، رئیس هیئت امنای مجمع ناشران انقلاب اسلامی، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دکتر موسی حقانی، رئیس مؤسسۀ مطالعات تاریخ معاصر ایران و دکتر مهدی اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در سالن «اندیشۀ» حوزۀ هنری برگزار می‌شود.
نظر بدهید