تابلویی از رنج زندگی افراد مختلف در «رنج مقدس»
سه شنبه 17 اسفند 1395

رنج مقدس

تابلویی از رنج زندگی افراد مختلف در «رنج مقدس»

رمان «رنج مقدس» که روایتی از رنج‌های زندگی افراد مختلف است به قلم نرجس شکوریان‌فرد از سوی نشر عهد مانا منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «رنج مقدس» به قلم نرجس شکوریان‌فرد از سوی نشر عهد مانا منتشر شد.
این رمان داستان لیلا دختری است که در تضاد بین داشته‌های خود و‌ خانواده و اجتماع متحیر مانده است. لیلا به خاطر موقعیت کاری پدرش که در مأموریت نظامی سوریه و عراق است، مجبور است دوری و سختی‌هایی را تحمل کند و تحمل این سختی‌ها و مشکلات نبود پدر، می‌شود ناهنجاری‌های برخوردی او با اطرافیانش.
زندگی لیلا پر از لحظات تنهایی است و این تنهایی‌ها فرصت‌هایی برای تفکر او ایجاد کرده است. او معیارهایی را برای زندگی آینده‌اش برگزیده که شاید اجبار شرایط و زمانه، در آن نقش داشته و حالا می‌خواهد مختارانه و آزاد، مسیر زندگی‌اش را متفاوت جلو ببرد.
در این داستان، خواننده، شاهد درگیری‌های شخصیت‌های داستان است که هر کدام به نوبه‌ خود، رنجی دارد که زندگی‌اش را تحت الشعاع قرار می‌دهد. «رنج مقدس» یک تابلو از زندگی افراد اطراف ماست. چه خوب، و چه بد. داستان می‌گذارد که هر شخصیتی، خودش، آنچه که زندگی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده است دریافت کند و پیش از آنکه بخواهد تمام مشکلاتش را بر گرده‌ دیگری سوار کند، نقش خودش را در زندگی‌اش ببیند.
«رنج مقدس» با واقعیاتی همراه است که لحظه لحظه در زندگی دختر و پسر، زن و مرد ، مذهبی و غیر مذهبی جریان دارد. گفتگوها و‌ عکس العمل‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و شادی‌ها و غم‌هایی که حجم سنگینی از درد را بر قلب‌ها و زندگی‌ها می‌اندازد. داستان رنج مقدس، جربان همین امروز دنیای ماست که داریم در آن غلت می‌زنیم.
رمان «رنج مقدس» به قلم نرجس شکوریان‌فرد در 376 صفحه و با قیمت 16000 تومان از سوی انتشارات عهد مانا به بازار کتاب عرضه شده است.
 
نظر بدهید