نشست تخصصی «اقتصاد در نشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال»
دوشنبه 21 فروردين 1396

توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می شود؛

نشست تخصصی «اقتصاد در نشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال»

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست تخصصی با عنوان «اقتصاددرنشر» همزمان با سال «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال» توسط این مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) حسین سعیدی اظهار داشت: همزمان با نامگذاری سال 1396 توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصادمقاومتی؛تولید،اشتغال» شرکت به¬نشر به عنوان یکی از بنگاه های بزرگ اقتصادی-فرهنگی که وابسته به آستان قدس رضوی می باشد، در نظر دارد نشستی تخصصی در این زمینه برگزار نماید.
وی با بیان اینکه این نشست با حضور جمعی از متخصصان و اهالی نشر استان خراسان رضوی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در این نشست دکتر امیرحامد رضایی استاد دانشگاه و دارای مدرک دکترای بازاریابی سخنرانی خواهند داشت.
سعیدی همچنین تاکید کرد: چگونه در نگاه مشتریان یک ناشر معتبر باشیم؟ چگونه افزایش فروش ایجاد کنیم؟ چگونه از رقابت های سنگین و هزینه زا اجتناب کنیم؟ از مهم ترین سوالاتی خواهد بود که در این نشست پاسخ های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 15 فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در مشهد ، تهران و چند شهر دیگر کشور در حال فعالیت می باشند، گفت: برگزاری اینچنین نشست هایی می تواند مورد استفاده تخصصی مدیران و پرسنل فروشگاه های کتاب قرار گیرد.
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) یادآور شد: این نشست روز پنجشنبه 24 فروردین ماه 96 از ساعت 17 تا 19 در محل بزرگترین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کشور واقع در مشهد ، خیابان امام خمینی(ره) ، روبه روی باغ ملی، فروشگاه مرکزی کتاب به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) برگزار می شود.
نظر بدهید