توزیع ترجمۀ عربی کتاب «من زنده‌ام» در راهپیمایی اربعین و سوریه
چهارشنبه 17 شهريور 1395

توزیع ترجمۀ عربی کتاب «من زنده‌ام» در راهپیمایی اربعین و سوریه

ترجمۀ عربی کتاب «من زنده‌ام» نوشتۀ معصومه آباد در راهپیمایی اربعین و کشور سوریه توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از نسیم آنلاین، کتاب «من زنده‌ام» نوشتۀ معصومه آباد روایت دختری 17 ساله است که به اسارت نیروهای عراقی درآمده است.

معصومه آباد، راوی کتاب من زنده‌ام، یکی از نیروهای جوان هلال احمر بوده که بعد از وقوع انقلاب اسلامی به‌عنوان نمایندۀ فرماندار در هلال احمر در یکی از یتیم خانه‌های شهرش مشغول به کار می‌شود و در زمان آغاز حملات هوایی رژیم بعث به شهر آبادان مجبور به انتقال کودکان به شیراز شده و در راه برگشت و در همان روزهای ابتدایی جنگ به اسارت درمی‌آید.

وی بعد از آزادی و بازگشت به وطن در تشرفش به حج تصمیم می‌گیرد که برای حفظ میراث گران‌بهای هشت سال دفاع مقدس دست به قلم شود و نتیجۀ کار او کتابی 550 صفحه‌ای است که در هشت فصل خود روایت روزهای زندگیش از کودکی تا زمان آزادیش از اسارت را جای داده است.

کتاب به زبان‌های مختلف در حال ترجمه است تا توزیع بین‌المللی آن شروع شود؛ ترجمه به زبان روسی، فرانسه، انگلیسی، عربی و اردو؛ کتاب به زبان روسی ترجمه شده است و ترجمه به زبان‌های اردو و عربی نیز آماده شده و بعد از نهایی شدن ترجمۀ روسی ترجمۀ فرانسوی کتاب آغاز می‌شود.

 ترجمۀ عربی کتاب هم در راهپیمایی اربعین و کشور سوریه توزیع خواهد شد.

نظر بدهید