کیشوندان و مهارت‌های زندگی
چهارشنبه 17 شهريور 1395

کیشوندان و مهارت‌های زندگی

کیشوندان و مهارت‌های زندگی

انتشارات قدیانی، کتاب «کیشوندان و مهارت‌های زندگی» اثر الهه حسن‌پور و ابراهیم رضوانی به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «کیشوندان و مهارت‌های زندگی» اثر الهه حسن‌پور و ابراهیم رضوانی به چاپ رسید.

مهارت‌های زندگی مجموعه‌ای از توانایی‌هاست که زمینۀ سازگاری و رفتار مفید و مثبت را فراهم می‌آورد و در پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز و خشونت، بی‌بند و باری جنسی، خودکشی، تقویت اعتماد به نفس، کاهش سوء مصرف مواد مخدر و دخانیات، مقابله با فشارها و استرس‌ها و برقراری روابط مؤثر اجتماعی تأثیر شگرفی دارد.

هدف کتاب کیشوندان کسب مهارت‌های زندگی و ارتقاء بهداشت روان می‌باشد. در این کتاب مهارت‌های درست زندگی، فعالیت‌های گروهی و فرزندپروری و... را به ما آموزش می‌دهد و در پایان کتاب با طرح سؤالاتی مهارت تصمیم‌گیری، حل مسئله، خودآگاهی، ایجاد و حفظ روابط بین فردی، برقراری ارتباط مؤثر، مقابله با هیجان و استرس به خواننده آموزش داده می‌شود.

انتشارات قدیانی، کتاب کیشوندان و مهارت‌های زندگی اثر الهه حسن‌پور و ابراهیم رضوانی را در نوبت چاپ اول، تیراژ 3000 نسخه با قیمت 12500 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 براي تهيۀ اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب‌فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

نظر بدهید