كتاب «رهبري تروريسم در اروپا» منتشر شد
شنبه 02 ارديبهشت 1396

رهبري تروريسم در اروپا

كتاب «رهبري تروريسم در اروپا» منتشر شد

کتاب «رهبری تروریسم در اورپا؛ چگونه رهبر کامیکازها شدم؟ و کشف توطئه ترور» نوشته استاد سید هادی خسروشاهی از سوی انتشارات کلبه شروق قم منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، استاد سید هادی خسروشاهی در ایام سفارت جمهوری اسلامی در واتیکان و گسترش فعالیت­های فرهنگی در اروپا، به ویژه انگلستان و ایتالیا، و نشر چهار مجله هفتگی و ماهانه به زبان­های: عربی، انگلیسی، ایتالیایی و چاپ ده­ها نشریه و کتاب به زبانهای: فارسی، عربی، فرانسه، انگلیسی و ایتالیایی ـ و توزیع وسیع آن­ها در اروپا ـ و ایجاد روابط برادرانه با رهبری حرکت­ها و مراکز فرهنگی اسلامی در غرب و ـ موجب نگرانی امپریالیسم در کلیت خود گردید... واکنش خیلی آشکار ـ و البته رذیلانه ـ بود: اتهام رهبری تروریسم و «کامیکاز»های مسلمان در اروپا با محوریت لندن و رم، به عنوان مرکز فعالیت­های تروریستی! ایران اسلامی.
ساندی ­تایمز معروف ­ترین و پُرتیراژترین روزنامه چاپ لندن در مقاله ­ای به قلم امیر طاهری، مأمور رسمی سازمان سیا و سردبیر اسبق روزنامه «کیهان انترناشنال» در تهران، این اتهام را با تیتری درشت و عکسی بزرگ، در صفحه ویژه خود منتشر ساخت و به دنبال آن، همه روزنامه ­ها و مجله ­های اروپایی، به بازتاب وسیع آن پرداختند. این کتاب حقیقت این مسأله را با استناد به مطبوعات انگلیس و ایتالیا، بررسی نموده و چگونگی توطئه­ های کثیف امپریالیسم، در مقابله و دشمنی با نظام اسلامی در ایران را ـ با اسناد و مدارک ـ افشا می ­کند و روشن می ­سازد.
کتاب «رهبری تروریسم در اورپا» در پنج بخش و چهار پیوست تنظیم و تدوین شده است: 1. درنگی در ریشه­ های تروریسم رسانه­ ای و توطئه ­های امپریالیسم خبری، 2. مقاله امیر طاهری در روزنامه «ساندی­تایمز لندن» هشتم ژانویه 1948 میلادی، 3. بازتاب جلسه فوق ­العاده شورای عالی امنیت ملی با حضور نخست­ وزیر و وزیر کشور ایتالیا در مطبوعات، 4. تکذیب مطالب «ساندی ­تایمز»؛ شکایت علیه مطبوعات منعکس کننده مقاله ساندی ­تایمز ـ آراء دادگاه؛ محکومیت ساندی ­تایمز ـ غذرخواهی رسمی ساندی ­تایمز، 5. کشف توطئه ترور سید هادی خسروشاهی؛ سفیر ایران در واتیکان.
«امپریالیسم ­های آمریکا؛ تکرار اتهامات محافل اروپا»، «مصاحبه با روزنامه بلشویک ارگان حزب مارکسیست ـ لنینست ایتالیا»، «سه نامه به سردبیر روزنامه یونیتا؛ ارگان حزب کمونیست ایتالیا» و «پیامی به سومین کنگره حزب چپ ایتالیا» عناوین چهار پیوست این کتاب هستند.
استاد خسروشاهی در بخشی از مقدمه این کتاب می­ نویسد: «هدف از نشر این کتاب این است که در قبال هجمه تبلیغاتی امپریالیسم خبری، اگر سکوت اختیار شود مقابله به مثل نگردد، اکاذیب و اباطیل منتشر شده، بعدها به عنوان اسناد! مورد سوءاستفاده تاریخ­ نویسان اجاره­ای ایرانی و بیگانه، قرار خواهد گرفت و حقیقت مطلب بر آیندگان روشن نخواهد شد. هجمه تبلیغاتی، هیچ فرقی با هجمه فرهنگی، نظامی و اقتصادی ندارد. باید در برابر آن موضع گرفت و با قدرت تمام به آن پاسخ داد. اگر برای جلوگیری از حملات نظامی احتمالی دشمن، «موشک» یکی از ضروریات اولیه است و شامل آیه شریفه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» می ­گردد، نشر حقایق و منتشر ساختن اسناد حقیقی و واقعی به حکم «وجوب تبیین» در اخبار عناصر «فاسق» نیز ضروری و یک اقدام بازدارنده است.»
وی در ادامه می ­نویسد: بی­تردید اگر اتهام فقط جنبه شخصی و فردی داشت، شاید می ­شد از باب «اعراض از جاهلین» از آن عبور کرد، ولی اتهام به فردی که به عنوان نماینده امام خمینی و سفیر جمهوری اسلامی مشغول انجام وظیفه است، مسأله ­ای نیست که قابل اغماض و چشم ­پوشی باشد. موضوع این هجمه ­ها، هدف قرار دادن «اصل نظام اسلامی» است و هر از چندگاه در مطبوعات خارجی وابسته به امپریالیسم غرب، به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان رده­ بالای نظام هم اتهاماتی می­ زنند و هنوز نشر این قبیل اکاذیب در سطح جهانی و این بار توسط عمّال رسمی و غیررسمی اوباشی چون بنی ­سعود و واماندگان سیاسی ایرانی ­نما ادامه دارد. جالب این است که نویسنده اصلی مقاله (اتهام­ زننده) در روزنامه «ساندی ­تایمز» لندن، امیر طاهری، سردبیر کیهان انگلیسی در زمان رژیم سابق (پهلوی) و مأمور ساواک و یکی از چند عضو رسمی مطبوعاتی ­های ایرانی سازمان سیا بود. امیر طاهری پس از پیگیری قانونی استاد خسروشاهی، در دادگاه عالی لندن محکوم شد و در روزنامه «ساندی تایمز» وابسته به «مُرداک» صهیونیست معروف، اخراج گردید. البته مدیر روزنامه هم طبق رأی و دستور دادگاه، تمامی هزینه های وکیل، دادگاه و خسارت وارده مربوطه را پرداخت نمود!
کتاب «رهبری تروریسم در اورپا» جهت آشنایی همه مخاطبان خصوصاً جوانان و نسل­ های جدید با توطئه ­های تبلیغاتی غرب و تحلیل توطئه­ های دشمنان در خصوص نظام جمهوری اسلامی و دیگر اسلام­گرایان متعهد جهان ضروری است. از نکات جالب کتاب اسناد و تصویر مربوطه به این ماجراها خصوصاً تصاویر روزنامه­ ها و نشریات اروپایی است که حدود 120 صفحه از کتاب را شامل می ­شود.
کتاب «رهبری تروریسم در اروپا» در 376 صفحه، قطع وزیری، تیراژ 1000 نسخه و قیمت 16000 در زمستان 1395 منتشر شده است. مخاطبان و علاقمندان برای تهیه این کتاب می­ توانند با انتشارات کلبه شروق قم (02537838144) تماس بگیرند.
 
نظر بدهید