چاپ نخستین کتاب تخصصی با محوریت نماز جماعت صبح در مسجد، با عنوان «سفیران صبح»
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396

سفیران صبح

چاپ نخستین کتاب تخصصی با محوریت نماز جماعت صبح در مسجد، با عنوان «سفیران صبح»

ستاد اقامه نماز کشور اولین کتاب تخصصی با محوریت نماز جماعت صبح در مسجد و بیان اهمیت، آثار و برکات اقامه آن در این مکان مقدس را تحت عنوان «سفیران صبح» منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، ستاد اقامه نماز کشور بر اساس توصيه و تأكيد فراوان خداوند متعال در قرآن كريم و روايات وارده از نبي مكرم اسلام (صلي‌الله عليه وآله) و ائمه معصومين (عليهم ‌السّلام) و نیز منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهميت و جايگاه رفيع اقامه نماز جماعت صبح در مساجد و به منظور برداشتن گام‌های عملی با هدف ترویج این فریضه مهم الهی، اقدام به فراهم‌سازی زمینه و تمهيدات لازم جهت حضور گسترده‌تر مؤمنان در اين همايش معنوي، با بهره‌گيري از آموزه‌های دینی، همراه با ارائه برنامه‌های هدفمند، طرح ها و راه‌کارهای عملی کرده و  در این راستا، اولین کتاب تخصصی با محوریت نماز جماعت صبح در مسجد و بیان اهمیت، آثار و برکات اقامه آن در این مکان مقدس را تحت عنوان "سفیران صبح" منتشر کرد.
سرفصل های این کتاب بدین شرح است:
-   فصل اول: کلیات و تعریف مفاهیم (نماز، نماز جماعت، اقامۀ نماز در اول وقت، مسجد)
-   فصل دوم: سحرخيزي و اقامه نماز جماعت صبح در مسجد.
-   فصل سوم: راه کارها و طرح‌ها.
امید است این اثر بتواند بستر مناسبی را در جهت اهتمام ویژه و بیش از پیش متولیان و خادمان امر نماز و مسجد در جهت توسعه و بسط فضای تبلیغی و معنوی این فریضه الهی در سطح مساجد فراهم نماید تا شاهد حضور با شکوه‌تر و انبوه نمازگزاران و مومنین در مساجد و گسترده‌تر از قبل، جهت اقامه نماز جماعت صبح باشیم. انشاء‌الله
شایان ذکر است که این کتاب توسط آقای محمد علی موظف رستمی تألیف شده است.
نظر بدهید