همایش جشن امضاء کتاب «روان‌درمانی مثبت‌نگر»
دوشنبه 04 ارديبهشت 1396

همایش جشن امضاء کتاب «روان‌درمانی مثبت‌نگر»

دکتر هومن نامور، مدیر انتشارات روانشناسی و هنر از برگزاری همایش جشن امضاء کتاب «روان‌درمانی مثبت‌نگر» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، انتشارات روانشناسی و هنر همزمان با عید سعید مبعث همایش جشن امضاء کتاب روان‌درمانی مثبت‌نگر را با حضور فرهیختگان، روان‌شناسان، هنرمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزار می‌کند.
روابط‌عمومی انتشارات خبر داد: به منظور وارد کردن کتاب به سبد خانواده و افزایش سرانۀ مطالعه انتشارات روان‌شناسی و هنر در نظر دارد همایش‌های را با عنوان جشن کتاب برگزاری کند. اولین دورۀ این همایش با عنوان جشن امضاء کتاب «روان‌درمانی مثبت‌نگر» روز سه شنبه مصادف با عید بزرگ مبعث از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با حضور بیش از سیصد نفر از فرهیختگان،روانشناسان،هنرمندان و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان در سالن همایش‌های بیمارستان تریتا واقع در انتهای اتوبان همت غرب بعد از خروجی آزادگان روبروی دریاچه خلیج فارس( چیتگر) برگزار می‌گردد.
انتشارات روانشناسی و هنر از همۀ علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی، هنر دعوت می‌کند در این مراسم حضور بهم رسانند.
شایان ذکر است، دکتر هومن نامور که با برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در شبکۀ رادیو ایران و شبکۀ سلامت سیما سال‌ها برنامه زندۀ کارشناسی مسائل خانواده را به عهده داشت، هم اکنون ۸۸ قسمت برنامۀ کام شیرین را که طبق نظرسنجی‌ها بهترین برنامه در حوزۀ روانشناسی سلامت شناخته‌شده است، در حال پخش دارد.
نظر بدهید