5 هزار جلد کتابچه دعای عرفه با طرح جلد جدید در فروشگاه‌های «به نشر»
شنبه 20 شهريور 1395

در آستانۀ روز عرفه توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شد؛

5 هزار جلد کتابچه دعای عرفه با طرح جلد جدید در فروشگاه‌های «به نشر»

در آستانۀ نهم ذی‌الحجه، روز عرفه کتابچه دعای عرفه با طرح جلد جدید توسط انتشارت آستان قدس رضوی منتشر و در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی «به نشر» در معرض دید مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، چاپ اول کتابچه دعای عرفه (نیایش امام حسین (ع) در روز عرفه)، با طراحی جدید و خط رایانه‌ای و در قالب یونیفرم ادعیه‌های جدید «به نشر» منتشر شد و از چند روز مانده به روز عرفه در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی «به نشر»  قابل عرضه برای عموم مخاطبان می‌باشد.

این کتاب بر اساس مفاتیح‌الجنان حرم گردآوری شده و برای اولین بار با طراحی جدید در سال 1395 با قیمت 25 هزار ریال، در قطع جیبی و شمارگان 5 هزار نسخه در 96 صفحه به چاپ رسیده است.

شایان ذکر است که کتابچۀ قبلی دعای عرفه توسط به نشر در شانزده چاپ و با تیراژی بالغ بر 80 هزار نسخه منتشر شده بود و کتابچۀ جدید با طراحی جلد و خط رایانه‌ای وارد بازار نشر کشور شد.

علاقه‌مندان به تهیۀ کتاب «دعای عرفه، نیایش امام حسین (ع) در روز عرفه» و همچنین مشاهده و تهیۀ سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008 و سامانۀ پیامکی به شمارۀ 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

نظر بدهید