قصه‌های وقت خواب
یکشنبه 21 شهريور 1395

قصه‌های وقت خواب

کتاب قصه‌های وقت خواب به انتخاب وندی کوپ با ترجمۀ بهار اشراق در نوبت چاپ پنجم به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب قصه‌های وقت خواب به انتخاب وندی کوپ با ترجمۀ بهار اشراق در نوبت چاپ پنجم به چاپ رسید.

کودکان از طریق داستان‌ها و قصه‌ها با حقایق و تجربه‌های زندگی آشنا می‌شوند. تأثیرپذیری از شخصیت‌های قصه، تقویت قدرت فهم و بیان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینۀ واژگان کودکان نیز از تأثیر‌های آموزشی و تربیتی داستان‌سرایی به شمار می‌روند. در واقع از طریق داستان و قصه می‌توان فدرت خلاقیت کودکان را افزایش داد.

کتاب قصه‌های وقت خواب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتاب‌نامۀ رشد وزارت آموزش و پرورش می‌باشد. در این کتاب قصه‌های لباس نو پادشاه، دیو و دلبر، اژدهای هزار دندان، پسری با دو سایه و... را خواهید خواند.

مؤسسۀ انتشارات قدیانی، کتاب قصه‌های وقت خواب به انتخاب وندی کوپ و ترجمۀ بهار اشراق را در نوبت چاپ پنجم، تیراژ 2200 نسخه و قیمت 18000 تومان روانۀ بازار کتاب نمود.

براي تهيۀ اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب‌فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين، با مطالعۀ اخبار درج شده در سايت اين مؤسسۀ فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

نظر بدهید