کتاب شهید «سیداحسان حاجی حتم‌لو» منتشر می‌شود
چهارشنبه 24 شهريور 1395

از مجموعۀ مدافعان حرم انتشارات روایت فتح

کتاب شهید «سیداحسان حاجی حتم‌لو» منتشر می‌شود

کتاب شهید مدافع حرم «سیداحسان حاجی حتم‌لو» نوشتۀ سیده اعظم حسینی توسط انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم،سیده اعظم حسینی نویسندۀ دفاع مقدس، از مراحل پایانی نگارش کتاب شهید مدافع حرم سیداحسان حاجی حتم‌لو خبر داد.

وی گفت: کتاب شهید مدافع حرم سیداحسان حاجی حتم‌لو مجموعه خاطرات همسر شهید و هم‌رزمان و دوستان آن شهید بزرگوار است که امیدوارم نگارش آن تا ماه آینده به پایان رسد.

وی ادامه داد: شرح این کتاب مبتنی بر مستندات و روایت‌هایی از نزدیکان شهید است که به‌صورت روایت‌گری نگارش شده است که قرار است از مجموعۀ مدافعان حرم انتشارات روایت فتح به چاپ برسد و روانۀ بازار نشر شود.

از دیگر آثار سیده اعظم حسینی می‌توان به کتاب شهید تحویلداری به روایت همسر شهید از مجموعه «نیمۀ پنهان ماه» و کتاب خاطرات ده سال اسارت لطف‌الله صالحی از مجموعۀ «دوره درهای بسته» اشاره کرد.

از مجموعه مدافعان حرم تاکنون کتاب‌های «مدافعان حرم1: شهید مهدی نوروزی، مدافعان حرم 2: شهید عبدالله اسکندری، مدافعان حرم3: شهید حامد جوانی» به ترتیب به نویسندگی منصوره قنادیان، نجمه طرماح و حسین شرف‌خانلو به روایت زندگی این شهدا از زبان همسر، هم‌رزمان و خانوادۀ شهدا می‌پردازند.

سیداحسان حاجی حتم‌لو عضو رسمی سپاه پاسداران و جمعی تیپ 45جوادالائمه (ع) گرگان بود که بهمن ماه1393در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تکفیری‌های جنایتکار در حلب سوریه در راه اعتلای حق به درجۀ عظیم شهادت رسید.

شهید سیداحسان حاجی حتم‌لو، سی و سومین شهید گرانقدر دانشگاه جامع علمی کاربردی در گرگان بود که در مقطع کار‌شناسی رشتۀ مدیریت امور فرهنگی مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین (ع) گلستان درس می‌خواند.

نظر بدهید