روایت صحابی پیامبر از غدیر برای جوان ایرانی به چاپ بیست و چهارم رسید
دوشنبه 29 شهريور 1395

روایت صحابی پیامبر از غدیر برای جوان ایرانی به چاپ بیست و چهارم رسید

کتاب «بلندترین داستان غدیر» به قلم محمدرضا انصاری روایت حذیفه یمانی برای یک ایرانی است که چاپ بیست و چهارم آن توسط انتشارات دلیل ما روانۀ بازار کتاب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «بلندترین داستان غدیر؛ به روایت حذیفه یمانی برای یک جوان ایرانی در مدائن» از سوی انتشارات دلیل ما به چاپ بیست و چهارم رسید.

این کتاب به قلم محمدرضا انصاری روایتی خواندنی و جذاب را از واقعۀ غدیر رقم زده که برای خوانندۀ نوجوان بسیار مناسب است. جست‌وجوی یک ایرانی برای یافتن حق و آنچه که سال‌ها مسکوت مانده بود، سرانجام به نتیجه می‌رسد؛ مُسلم نام اوست و ولایت آیین او! آری، نام حیدر می‌شنود و قلبش جلا می‌گیرد و حذیفه را آرام نمی‌گذارد؛ از تک‌تک ثانیه‌ها لذت می‌برد و هر سؤال او دریچه‌ای است به دنیایی از ناگفته‌های 25 ساله... و سرانجام  بلندترین داستان از ماجرای غدیر و سقیفه را برای ما به یادگار گذاشت.

بلندترین داستان غدیر شامل ناگفته‌های بسیاری از زوایای ناپیدای غدیر است. آنچه در این حدیث بلند آمده ثمرۀ سؤالات یک جوان کنجکاو پرشور ایرانی است که در شهر بزرگ مدائن در محضر صحابی گرانقدر پیامبر حذیفه یمانی مطرح کرده است.

کتاب «بلندترین داستان غدیر» به مناسبت ایام غدیر 95 به چاپ بیست و چهارم رسیده است.

نظر بدهید