سردار نقدی: آثار دفاع مقدس از پرمخاطب‌ترین آثار حوزۀ نشر است
یکشنبه 04 مهر 1395

سردار نقدی: آثار دفاع مقدس از پرمخاطب‌ترین آثار حوزۀ نشر است

سردار نقدی گفت: مجموعه آثار مکتوب دفاع مقدس از کیفی‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار حوزۀ نشر بوده که این نشان دهندۀ ذائقه و فرهنگ مردم است که به این مهم اهتمام دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین افتتاحیۀ هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که شنبه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، دفاع مقدس را یکی از درخشان‌ترین قطعات جامعۀ بشری از بدو خلقت تا به امروز برشمرد و عنوان کرد: این تجربه نه‌تنها بستر مقاومت و ایستادگی برای نسل آیندۀ ملت ایران است، بلکه بزرگترین دستاورد بشری برای جامعۀ انسانی و آزادی‌خواهان است.

وی در ادامه افزود: برای بهره‌مندی هر چه بیشتر نسل‌های آینده از این گنج پایان‌ناپذیر باید حوادث و عزتمندی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ثبت کرد تا قابل انتقال برای عموم جامعه باشد.

سردار نقدی اولین گام در این زمینه را نمایشگاه علمی کتاب دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه به نسبت عظمت دفاع مقدس بسیار اندک است و به اندازۀ تمام شهدا، رزمندگان و اقشار دخیل در دفاع مقدس برای جامعۀ بشری حرف وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کیفیت آثار دفاع مقدس را یکی از ابعاد این حوزه برشمرد و گفت: خوشبختانه مجموعۀ آثار حوزۀ دفاع مقدس یکی از پرمخاطب‌ترین و با کیفیت‌ترین آثار این حوزه بوده که این نشان‌دهندۀ ذائقۀ مردم برای انتخاب هوشمندانه و اهتمام به این مهم است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه 47 عنوان کتاب مورد تقریظ مقام معظم رهبری حاکی از کیفیت بالای کتاب‌هاست، گفت: باید به کیفیت کتاب‌ها در جنبۀ راهبردی بیش از پیش اهمیت داده شود.

نظر بدهید