واکنش غرب به حادثۀ طبس در قالب یک کتاب
یکشنبه 04 مهر 1395

حجت‌الاسلام فخرزاده خبر داد

واکنش غرب به حادثۀ طبس در قالب یک کتاب

مدیر واحد تاریخ شفاهی حوزۀ هنری از تدوین خاطرات جواد منصوری در بازۀ زمانی پس از انقلاب خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، مدیر واحد تاریخ شفاهی حوزۀ هنری، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: به‌تازگی کتاب خاطرات آیت‌الله سیدرضی شیرازی منتشر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آثار فراوانی در واحد تاریخ شفاهی مراحل تدوین را سپری کرده و راهی انتشارات خواهند شد تصریح کرد: یکی از این آثار خاطرات جواد منصوری پس از انقلاب اسلامی است که تدوین شده و مراحل پایانی صفحه‌آرایی را پشت سر می‌گذارد.

به گفتۀ فخرزاده، کتاب‌ها در دفتر به ترتیب در حال آماده‌سازی و تدوین هستند؛ اما در نوبت نشر در انتشارات می‌مانند، چرا که وضعیت نشر کمی سخت شده است. از این رو، آثار در نوبت حداقل یک‌ساله برای نشر می‌مانند.

مدیر واحد تاریخ شفاهی حوزۀ هنری بیان کرد: یکی دیگر از آثاری که در دفتر رو به پایان است، مربوط به اخبار و اطلاعات منتشر شده در رسانه‌های داخلی و خصوصاً غرب پیرامون حادثه طبس است. در این عملیات، با عنایت خداوند، امریکایی‌ها شکست خوردند؛ اما بازتاب این امر در رسانه‌ها خصوصاً غرب بسیار مورد توجه بود. از این رو، این اخبار و اطلاعات در قالب یک کتاب منتشر می‌شود.

وی در پایان خبرداد: اطلاعات و اخبار پیرامون این واقعه تدوین شده و مراحل پایانی را سپری می‌کند.

 
نظر بدهید