چاپ بیستم برای کتاب «سلوک دانشجویی»
سه شنبه 06 مهر 1395

چاپ بیستم برای کتاب «سلوک دانشجویی»

کتاب «سلوک دانشجویی» نوشتۀ جواد محدثی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ بیستم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «سلوک دانشجویی» نوشتۀ جواد محدثی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ بیستم رسید.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: دانستن این نکته که «راز کامیابی در تجربۀ علم‌آموزی چیست و در طول عمر تحصیلی، این راه را چگونه و با چه کسی و به چه سمت و سویی باید پیمود»، مهم است. در هر کاری، از جمله در آموختن دانش و رسیدن به قله‌های معرفت و در کنار آن، «کمال اخلاقی» و «تهذیب نفس»، نیازمند آشنایی با رمز و رازها و شیوه‌ها و عوامل موفقیت هستیم. پس سلوک دانشجویی، آگاهی از هدف‌ها، آفت‌ها، روش‌ها، علل ناکامی یا سرخوردگی و عوامل رشد و پیشرفت را می‌طلبد.

آنچه می‌خوانید، مجموعه نوشته‌هایی از استاد جواد محدثی در این زمینه هاست که مورد ابتلا و کاربرد هر کسی است که گام در مسیر آموختن دانش نهاده و در مراکز علمی حضور می‌یابد و سر سفرۀ دانش اساتید می‌نشیند. مباحث این کتاب پیش از این در سلسله مقالاتی در ماهنامۀ پرسمان منتشر شده بود و آداب علم‌آموزی برای همۀ دانش‌پژوهان به‌ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و طلاب حوزه‌های علمیه تبیین می‌کند.

چاپ بیستم کتاب «سلوک دانشجویی» در 79 صفحه، قطع پالتویی و تیراژ 3000 نسخه و قیمت 2500 تومان عرضه شده است.

دفتر نشر معارف پیش از این کتاب «در قلمرو دل» را از این نویسنده منتشر کرده بود که آن کتاب هم در 20 مقالۀ کوتاه ادبی، آداب و اخلاق سلوک را برای جوانان و دانشجویان تبیین می‌کند.

****

برای تهیۀ کتاب‌های «سلوک دانشجویی» و «در قلمرو دل» جواد محدثی و دیگر محصولات دفتر نشر معارف می‌توان از طریق سایت پاتوق کتاب: ketabroom.ir یا دفتر مرکزی نشر معارف قم (02537740004) یا از طریق فروشگاه‌های پاتوق کتاب اقدام کرد.

نظر بدهید