تخفیف 25 درصدی کتب مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر در نمایشگاه کتاب
پنجشنبه 14 ارديبهشت 1396

تخفیف 25 درصدی کتب مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر در نمایشگاه کتاب

مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با 120 عنوان کتاب و با تخفیف 10 تا 25 درصدی پذیرای اساتید، دانشجویان و تمامی علاقه مندان به کتب تاریخی و تحقیقی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران نیز همچون سالهای گذشته موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با بیش از120 عنوان کتاب حضور دارد. در این دوره علاوه بر کتب و محصولات فرهنگی قبلی موسسه 12 عنوان کتاب برای نخستین بار به بازار نشر عرضه شده است.
کتاب زنان در تاریخ سیاسی اجتماعی ایران ، 4 عنوان از مجموعه کتابهای یادداشتهای یک روزنامه نگار درباره تحولات نیم قرن تاریخ معاصر ایران از نگاه ابوالحسن عمیدی نوری، چهار عنوان کتاب تاریخ شفاهی شامل گفتگو با دکتر محمد عبدالله گرجی فتگو با دکتر حسین خطیبی مدیر کل دفتر نخست وزیر در زمان مصدق، گفتگو با دکتر عبدالحسین نوایی مورخ و چهره ماندگار کشور و همچنین گفتگو با علی اکبر کوثری در بررسی اوضاع سیاسی،‌اجتماعی و فرهنگی ایران از جمله کتابهایی است که برای نخستین بار به نمایشگاه کتاب تهران می آید.
همچنین کتاب "بازنگری و خرده بینی در تاریخهای صفویه" از جمله کتابهایی که برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. کتابهای دولت یاد و دو شرح حال از دیگر عناوینی است که برای نخستین بار به نمایشگاه کتاب تهران می آید.
علاقه مندان به کتب تاریخی و تحقیقی می توانند با مراجعه به غرفه موسسه مطالعات تاریخ معاصر تهران در در سالن A4 راهروی 3 غرفه 17 با تخفیف 10 تا 25 درصدی کتابهای خود را تهیه کنند.
گفتنی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.،،
 
نظر بدهید