حضور آیت‌الله حائری شیرازی و صادق کرمیار در اولین نشست «کتاب‌نوش»
دوشنبه 12 مهر 1395

حضور آیت‌الله حائری شیرازی و صادق کرمیار در اولین نشست «کتاب‌نوش»

آیت‌الله حائری شیرازی و صادق کرمیار در اولین از نشست از نشست‌های کتاب‌نوش شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، اولین نشست از سلسله نشست‌های «کتاب‌نوش» با حضور آیت‌الله حائری شیرازی و صادق کرمیار، سه‌شنبه سیزدهم مهرماه مصادف با دوم ماه محرم برگزار می‌شود.

«کتاب‌نوش» مجموعه نشست‌هایی‌ است که توسط دفتر همایش‌ها و نشست‌های کانون اندیشۀ جوان با همکاری مرکز تبادل کتاب برگزار می‌گردد.

این نشست‌ها با هدف بررسی عمیق‌تر مسائل روز جامعه به رونمایی، بازنمایی و یا نقد کتبی می‌پردازد که ناظر به آن مسائل به قلم تحریر در آمدند.

نگاه چند بعدی به کتب و بررسی آن از جهات مختلف را می‌توان از ویژگی‌های نشست کتاب‌نوش دانست. مرکز تبادل کتاب هر ماه دو بار میزبان اهالی فرهنگ است تا کتاب را با طعم دیگری بنوشند.

گفتنی است در اولین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌نوش که مصادف با ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان برگزار می‌شود، رمان «ماه به روایت آه» نوشتۀ «ابوالفضل زرویی نصرآباد» که به زندگی حضرت ابالفضل عباس علیه السلام می‌پردازد، مورد بازنمایی قرار می‌گیرد.

سخنرانان این هفتۀ کتاب‌نوش حضرت آیت‌الله حائری شیرازی و صادق کرمیار نویسنده‌ۀ کتاب نامیرا هستند.

همچنین در این برنامه چهره‌هایی از اهالی فرهنگ حضور خواهند داشت. این مراسم سه شنبه سیزدهم مهرماه ساعت 15 به نشانی چهارراه ولی‌عصر، خیابان برادران مظفر، مرکز تبادل کتاب برقرار است.

نظر بدهید