مجموعه 3 جلدی «ترانه‎های نیایش» برای کودکان منتشر شد
دوشنبه 08 خرداد 1396

به همت انتشارات آستان قدس رضوی؛

مجموعه 3 جلدی «ترانه‎های نیایش» برای کودکان منتشر شد

انتشارات آستان قدس رضوی مجموعه سه جلدی «ترانه‌های نیایش» را برای نخستین بار روانه بازار نشر کشور کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، «خدا جونم تو خیلی مهربونی»، «خدای مهربون من» و «خدا جونم از تو سپاسگزارم» عناوین این مجموعه سه جلدی است که به‌نشر در قالب کتابهای پروانه برای گروه سنی کودکان منتشر کرده است.
«خدا جونم از تو سپاسگزارم» حاوی اشعاری با نامهای «سلام به خدا»، «خدا جونم صد آفرین»، «دعا»، «بچه مهربون»، «تشکر»، «بارون»، «بهترین معلم»، «مامان و بابا» و «خورشید» سروده «منیره هاشمی» است؛ این کتاب در قالب 20 صفحه و به صورت مصور رنگی منتشر شده است.
«درخت»، «مورچه»، «کبوتر»، «زنبور»، «سنجاقک» و «ماهی» عناوین اشعار «مریم هاشم‌پور» است که در کتاب 12 صفحه‌ای «خدا جونم تو خیلی مهربونی» به چاپ رسیده است.
«طیبه شامانی» نیز اشعاری با نامهای «قهر»، «ماهی دم قرمز من»، «پرنده‌ها»، «دعوا»، «برف»، «بابا»، «لامپ کوچه»، «دود» و «دریا» را در قالب کتاب 24 صفحه‌ای «خدای مهربون من» سروده ‎است.
در بخشی از این مجموعه می‎خوانید:
«دستامو بالا بردم/ تا آسمونا بردم/ دعام پرید اون بالا/ رسید به شهر ابرا/
شهره هزار تا در داشت/ دعام خودش خبر داشت
نشسته حالا بیرون/ پشت دره خدا جون/ دعام کوچیکه، لطفاً/ بگو در و واکنن»
انتشارات آستان قدس رضوی این مجموعه شعر را در قطع خشتی با شمارگان 2000 نسخه منتشر کرده و هر جلد را با قیمت 50 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.
علاقه‎مندان به تهیة این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگيهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانة پیامکی به شماره 30003209 یا با شمارة 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.
نظر بدهید