حضور انتشارات انقلاب اسلامی با آثار جدید در نمایشگاه قرآن
سه شنبه 09 خرداد 1396

حضور انتشارات انقلاب اسلامی با آثار جدید در نمایشگاه قرآن

«انتشارات انقلاب اسلامی» وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با عرضه آثار جدید خود در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» ناشر آثار معظّمٌ‌له در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه قرآن کریم در مصلی تهران از هشتم تا بیست و ششم خردادماه میزبان علاقه‌مندان است.
کتاب‌های بدان ایدک‌الله(نصایح رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه) به طلّاب)، حُسنِ مَطلَع (پیام‌های نوروزی امام خمینی(قدّس‌سرّه) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، صورت و سیرت انقلاب (در بیانات رهبر معظّم انقلاب)، حیات طیبه؛ معیشت مؤمنانه (آشنایی با چهار مفهوم زهد، رفاه، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری در کلام رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه)، آداب روزه‌داری احوال روزه‌داران و تفسیر سوره مجادله از جمله آثاری است که از سوی این انتشارات در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز هشتم خردادماه تا بیست و پنجم خردادماه میزبان علاقه‌مندان در مصلی تهران است.
 
نظر بدهید