«قصه ما مثل شد» در قطع جدید روی پیشخوان کتابفروشیها
چهارشنبه 10 خرداد 1396

قصه ما مثل شد

«قصه ما مثل شد» در قطع جدید روی پیشخوان کتابفروشیها

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «قصه ما مثل شد» را که پیش از این در قطع وزیری منتشر کرده بود، در قطع جدید و به صورت «جیبی» روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، در سرزمین ما، ایران، قصه‎های خواندنی و دلپذیر که از روزگاران گذشته به یادگار مانده‎اند، بسیار است اما قصه‌هایی که مثل شده‎اند، طعم و مزه دیگری دارند؛ این قصه‌های شیرین و شنیدنی، سرگذشت و زندگینامه بعضی از مثل‎هاست که «محمدمیرکیانی» در کتاب «قصه ما مثل شد» 110 قصه از قصه‎مثل‌های فارسی را برای نوجوانان به زبان ساده و روان بازنویسی کرده است.
کتاب «قصه ما مثل شد» که پیش از این، در سال 86 برنده جایزه کتاب سال شد و جایزه بیست و پنجمین دوره کتاب سال را در بخش کتابهای تألیفی نیز از آن خود کرد، حالا توسط انتشارات آستان قدس رضوی در قطع جیبی در قالب یک کتاب تک جلدی و یک مجموعه پنج جلدی روانه بازار شده است.
«قصه ما مثل شد» از پرفروش‌ترین مجموعه از سری کتابهای پروانه، واحد کودک و نوجوان انتشارات به‎نشر است، که اکنون مجموعه پنج جلدی آن با شمارگان 2000 نسخه منتشر شده و علاقه‌مندان می‎توانند هر یک از آنها را با قیمت 40 هزار ریال خریداری کنند.
همچنین کتاب تک جلدی و مصور «قصه ما مثل شد» در قالب 544 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه منتشر شده و با قیمت 180 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
«آّب و زمین»، «آش داغ»، «اسب و پارچه»، «فرمان حاکم»، «کوزه خیاط»، «ماهی و شاه»، «سبد دروغی»، «سه شرط»، «خربزه خان»، «پهلوان ترسو»، «دزدان و وزیر»، «کاسه شکسته»، «کلاه دروغگو»، «پیرزن و آرزو»، «دوغ نسیه»، «آخر کُشتی»، «پول و پالان»، «شب عروسی»، «جارو و پارو»، «دزدان و مسافر»، «شام عروس»، «غلام و دریا» و ... نام تعدادی از قصه‎های این اثر است که پویانمایی(انیمیشن) آن نیز در دو مجموعه 42 قسمتی تولید و از شبکه یک سیما پخش شده است.
شایان ذکر است این اثر پیش از این، 14 نوبت در قطع وزیری توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده و مجموع شمارگان قبلی آن 64 هزار نسخه است.
علاقه‎مندان به تهیة این کتاب و همچنین مشاهده و تهیة سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگيهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانة پیامکی به شماره 30003209 یا با شمارة 09027652008 از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.
نظر بدهید