تخفیف 10 تا 50 درصدی کتابهای به‌نشر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
چهارشنبه 17 خرداد 1396

تخفیف 10 تا 50 درصدی کتابهای به‌نشر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

مدیرعامل به‌نشر از ارائه تخفیف 10 تا 50 درصدی کتابهای این انتشارات در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی با بیان این که انتشارات به‌نشر امسال هم مانند سالهای گذشته در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد حضور پر رنگ و چشمگیری خواهد داشت، اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه امسال با بیش از 200 عنوان کتاب از جدیدترین دستاوردهای خود حضور حضور خواهد داشت و علاقه‎مندان می‌توانند در نمایشگاه امسال مجموعه کتابهای به‌نشر را با تخفیف 10 تا 50 درصدی تهیه کنند.
وی با بیان این که دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 11 تا 20 خرداد ماه سال جاری، برابر با هشتم تا 15 رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 18 تا 24 در محل مرکز همایشها و نمایشگاههای آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی پذیرای بازدیدکنندگان است.
مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: علاقه‌مندان و مخاطبان برای بازدید از غرفه انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به ورودی باب‌الجواد(ع) و پارکینگ شماره یک، مرکز همایشها و نمایشگاههای آستان قدس رضوی، غرفه به‎نشر مراجعه کنند.
نظر بدهید