نسخه الکترونیکی کتاب «دعا» از منظر رهبر انقلاب اسلامی منتشر شد
چهارشنبه 17 خرداد 1396

نسخه الکترونیکی کتاب «دعا» از منظر رهبر انقلاب اسلامی منتشر شد

انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان نسخه الکترونیکی کتاب «دعا» از منظر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی) رهبر معظّم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب دعا، کتابی جامع از منظر آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که به مباحث مربوط به دعا و ذکر و مناجات و جایگاه آن در منظومه‌ی عقاید الهی در بیانات ایشان پرداخته است. این اثر در 150 صفحه و در پنج فصل کلی، به کوشش علیرضا برازش گردآوری و تدوین شده و در ذیل هر فصل، زیرعنوان‌ها و ریزموضوعات مربوط به آن جای گرفته است.
دعا چیست و چه انواع و مصادیقی دارد؟ خدا را چگونه بخوانیم و در دعاها از او چه بخواهیم؟ آیا دعا رقیب ابزارهای مادی است یا در طول آنها؟ آیا دعا ضرورتاً همیشه با حاجت خواستن همراه است؟ آداب و شرایط دعا و شرایط استجابت آن چیست؟ وجوه معنایی استجابت دعا چیست؟ بهترین زمان‌ها و موقعیت‌ها برای دعا چه زمان‌هایی هستند؟ دعا چه فواید و دستاورهایی برای آدمی دارد؟ و... . این‌ها بخشی از مهم‌ترین مسائلی است که در این اثر از لسان رهبر معظّم انقلاب اسلامی مورد تبیین و تحلیل قرار گرفته است.
علاقه‏‌مندان می‌توانند برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب «دعا» اینجا را کلیک کنند.
 
نظر بدهید