به‌نشر چاپ سوم «حکمت‌های حسنی» را روانه بازار کرد
شنبه 20 خرداد 1396

همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)؛

به‌نشر چاپ سوم «حکمت‌های حسنی» را روانه بازار کرد

انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) چاپ سوم کتاب «حکمتهای حسنی» را روانه بازار نشر کشور کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «حکمتهای حسنی» پنجمین کتاب از مجموعه «راه زندگی» و حاوی چهل حدیث از امام حسن(ع) به همراه ترجمه و توضیح است که توسط حجت‌الاسلام «جواد محدثی» به رشته تحریر درآمده و انتشارات آستان قدس رضوی آن را در 94 صفحه، در قطع رقعی و با قیمت 52 هزار ریال منتشر کرده است.
حجت‌الاسلام محدثی در این کتاب با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری در لابه‌لای مطالب به تبیین، ترجمه و توضیح 40 موضوع اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد که توسط امام حسن(ع) بیان شده است.
مجموع شمارگان چاپ قبلی این مجموعه 3000 نسخه است که در چاپ سوم این اثر حدود 2000 نسخه به تیراژ آن افزوده شده است.
محبت اهل بیت(ع)، ثمرات تفکر، مشورت، ره‌توشه آخرت، خدمت به مردم، فقر و غنا، کرامت و بزرگواری، پیروی از قرآن و در پیشگاه خداوند برخی از موضوعاتی است که در این کتاب با استناد به سخنان گوهربار کریم اهل بیت(ع) به آن پرداخته شده است.
علاقه‎مندان به تهیه این کتاب و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمايندگيهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr تماس برقرار کنند.
نظر بدهید