معرفی کتاب «شاخص‌هاي مكتب امام خميني (ره)»
دوشنبه 22 خرداد 1396

به مناسبت طرح مسئله تحريف شخصيت امام و مباني انقلاب توسط رهبري

معرفی کتاب «شاخص‌هاي مكتب امام خميني (ره)»

اين مجموعه در پي طرح مسأله تحريف شخصيت امام و مباني انقلاب امام توسط رهبري در سالهاي گذشته در دستور كار پژوهش و تأليف قرار گرفت كه در سال 1394 به توفيق الهي، توسط مؤسسۀ قدر ولایت منتشر گرديد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، مجموعه كتاب « شاخص‌هاي مكتب امام خميني ره» به مناسبت تأكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي بر وجود انگيزه‌هايي براي تحريف شخصيت امام و تحريف انقلاب در سالگرد ارتحال امام خميني (14/3/96) معرفی می‌شود.
اين مجموعه در پي طرح مسأله تحريف شخصيت امام و مباني انقلاب امام توسط رهبري در سالهاي گذشته در دستور كار پژوهش و تأليف قرار گرفت كه در سال 1394 به توفيق الهي، توسط مؤسسۀ قدر ولایت منتشر گرديد. هر جلد از اين مجموعه، به يكي از شاخصهاي مكتب امام خميني اختصاص يافته است.
ويژگيهاي اين مجموعه را مي‌توان به اختصار به شرح ذيل بيان نمود:
1- موضوعات اين شاخص‌ها، مسائل روز انقلاب و از مباني مهم و اساسي انتخاب شده‌اند كه اهتمام به آنها مدّ نظر حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامي است.
2- مطالب اين مجموعه، مستند است به بيانات امام خميني و براي اتقان آنها، در هر فصل، سيره عملي حضرت امام نيز همراه شده تا اهميت موضوع و تأثيرگذاري آن بيشتر گردد.
3- در پايان هر فصل از اين مجموعه، نكات تصريحي استخراج و ارائه شده است تا بر مسائل مطرح شده در فصل تأكيد و اهم آنها مشخص گردند.
4- نمايه موضوعي و منابع مورد استفاده در انتهاي هر كتاب از اين مجموعه، تسهيل كننده و كامل كننده بهره‌گيري از موضوعات كتاب و مستندات آن مي‌باشد.
عناوين اين مجموعه عبارتند از:
جلد اوّل: « عدالت اجتماعي» 344 صفحه.
جلد دوم: « مردم داري و اعتقاد راسخ به نقش مردم » 248 صفحه.
جلد سوم: « پاسداري از ارزشها» 336 صفحه.
جلد چهارم: « معنويت و دخالت دادن آن در تصميم گيري‌ها » 352 صفحه.
جلد پنجم: « خودباوري و اعتماد به نفس ملي» 264 صفحه.
جلد ششم: « احياي اسلام و هويت اسلامي » 240 صفحه.
جلد هفتم: « رابطه دين و دنيا» 246 صفحه.
جلد هشتم: « آميختگي سياست با ديانت » 246 صفحه.
جلد نهم: « جهاني بودن نهضت و نگاه بين المللي به انقلاب اسلامي» 286 صفحه.
جلد دهم: « مبارزه با حاكميتهاي زورگو و اقتدار طلب دنيا» 280 صفحه.
 
نظر بدهید