ترجمه روسی «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» رونمایی می شود
شنبه 27 خرداد 1396

در آستانه روز قدس در مسکو؛

ترجمه روسی «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» رونمایی می شود

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» که با هدف آشنایی بیشتر روس زبانان از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در روسیه به این زبان ترجمه شده، در آستانه روز قدس در مسکو رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «فلسطین از منظر  مقام معظم رهبری» نوشته علی اکبر ولایتی به تازگی توسط رایزنی فرهنگی ایران در روسیه و با همکاری موسسه وچه به روسی ترجمه شده و قرار است در آستانه روز قدس در پایتخت روسیه رونمایی شود.
این کتاب مروری است بر دیدگاه های مقام معظم رهبری که به قلم علی اکبر ولایتی، شامل اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی تهیه شده است.
کتاب مورد نظر که با تلاش رایزنی فرهنگی سفارت ایران در روسیه توسط موسسه «وچه» یکی از معتبرترین ناشران روسی چاپ و آماده عرضه شده، روز سه شنبه ۳۰ خرداد در مراسم ویژه ای با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی روسیه، سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ایرانی  و همچنین سفیر فلسطین در خبرگزاری ریانووستی رونمایی خواهد شد.
در این آئین که با شرکت گروه های خبری و رسانه های روسیه برگزار می شود، سخنرانان اهمیت کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در باره فلسطین را به عنوان مهم ترین مساله جهان اسلام تشریح خواهند داد.
موضوعاتی مانند شبهات مطروحه، آینده‌ و راه‌ حل‌های مسئله‌ فلسطین از منظر مقام معظم رهبری از جمله قسمت های این کتاب هستند که در ۸ قسمت تنظیم و ارائه شده اند.
کتاب «فلسطین از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی» پیش از این، توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده است.
 
نظر بدهید