اثری دیگر از خالق کتاب موفق «سفرنامه عشق»
سه شنبه 30 خرداد 1396

عطر فرشته

اثری دیگر از خالق کتاب موفق «سفرنامه عشق»

کتاب «عطر فرشته » به قلم استاد محسن نصری توسط انتشارات حدیث راه عشق به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، کتاب «عطر فرشته» با موضوع رویکردی جامعه‌شناختی به حجاب به‌تازگی توسط انتشارات حدیث راه عشق منتشر شده است.
این کتاب در 4 فصل نگارش شده که در فصل با مفهوم شناسی حجاب آغاز شده و در ادامه به گونه شناسی حجاب، کارکرد شناسی حجاب و جامعه پذیری حجاب پرداخته است.
در این کتاب، نگاهی به مفهوم حیا وعفاف به صورت جداگانه و نسبت آن با حجاب شده و با  بررسی حجاب در بدن، آرایش، راه رفتن، سخن گفتن و نگاه کردن گونه شناسی حجاب را کار کرده است.
همچنین مخاطب این کتاب با مطالعه آن به این دریافت خواهد رسید که حجاب چه کارکردهایی از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جامعه خواهد داشت.
و در پایان نیز نویسنده بحث جامعه پذیری حجاب را در چهار نهاد خانواده، تعلیم و تربیت، حکومت و رسانه های جمعی با الهام از شیوه معصومین مطرح نموده است.
کتاب در 4 فصل و حجم 253 صفحه به قیمت 12000 تومان  منتشر شده که طبق نذر فرهنگی و برای سهولت استفاده مخاطبین  به خصوص از  کتاب به مناسبت روز ملی «عفاف وحجاب» (21تیرماه) با قیمت تولید 5000 عرضه می گردد.
 
شماره تلفن جهت سفارش کتاب:    09133165543 /   2-95011051-031
صفحه این کتاب در سایت:   http://yon.ir/pxvS7
 
!جهت مطالعه صفحاتی از کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید!
خـــــلاصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کتـــــــاب عطر فرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته
 
نظر بدهید