رمانی با محوریت دغدغه جوانان/ پارسی‌نژاد این‌بار با «ویرگول که می‌گذارم» می‌آید
یکشنبه 11 تير 1396

رمانی با محوریت دغدغه جوانان/ پارسی‌نژاد این‌بار با «ویرگول که می‌گذارم» می‌آید

کامران پارسی‌نژاد از انتشار تازه‌ترین رمان خود با محوریت دغدغه جوانان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، کامران پارسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون تازه‌ترین رمان خود اظهار داشت: «ویرگول که می‌گذارم» رمانی است که از چند منظر مورد توجه است.
وی گفت: در این رمان سعی کردیم دغدغه جوانان امروز و قشر دانشجو را طرح کنیم البته بیشتر مسایل مطرح شده پیرامون مسائل فکری و باورها و اعتقادات است.
پارسی‌نژاد همچنین با بیان اینکه در این رمان سوالات در حوزه فلسفی، دینی، اجتماعی و جامعه امروز در میان دانشجویان و قشر تحصیلکرده مطرح می‌شود، ابراز داشت: بخشی از کتاب هم پیرامون «هستی‌شناسی» به مسایل فلسفی می‌پردازد. شخصیت اصلی و محوری کتاب دارای مشکلات خانوادگی است و در تلاطم است تا آنها را رفع کند اما متوجه می‌شود یکسری از مسایل به باورها برمی‌گردد که در او شکل نگرفته است و الگوی فکری هم ندارد.
نویسنده این رومان بیان کرد: این جوان به مصاف افراد مختلف می‌رود؛ در این مقطع از رمان از هر طیف یک فرد مدنظر بوده است. راوی اول شخص داستان است که مکنونات درونی خود را مطرح می‌کند و از ذهن او به فضای کتاب‌هایی که می‌خواند کانالی زده می‌شود.
پارسی نژاد به نام اثر اشاره کرد و گفت: ویرگول نشانه تامل و مکث است و با توجه به اینکه انسان‌ها نیاز به تاملاتی دارند که صبر کنند و سپس عبور کنند از این رو این نام انتخاب شد.
وی در پایان گفت: این رمان حدود 300 صفحه خواهد بود که احتمالا تا سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد.
 
نظر بدهید