باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است
سه شنبه 13 تير 1396

شهردار تهران:

باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

شهردار تهران گفت: افتتاح باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است تا فرزندان‌مان بتوانند از این فرصت فرهنگی و علمی به خوبی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح باغ کتاب تهران که با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور را شاهد هستیم و امروز باغ کتاب تهران آغاز به کار می‌کند.
وی افزود: در سال‌های نخست که توفیق خدمت در شهرداری را پیدا کردم این توفیق برای همکاران در شهرداری تهران بود که گام خوبی را در حوزه هنر برداشتند و سینمای آزادی ساخته و افتتاح شد.
قالیباف با اشاره به اینکه سینمای آزادی برای جمعی از هنرمندان و شهروندان یک نوستالژی بوده است، گفت: توفیقی بود که مجموعه‌ای را بسازیم که امیدی به ساخت آن نبوده است.
وی افزود: هنگامی که با جمعی از هنرمندان کلنگ سینمای آزادی را زدیم عزت‌الله انتظامی از بزرگان سینما به شوخی گفت اینکه 18 ماه دیگر این سینما ساخته می‌شود خوب است ولی از این وعده و وعیدها به ما زیاد دادند.
شهردار تهران گفت:‌ امروز در هفته‌های پایانی خدمتم در شهرداری تهران شاهد اتفاق بزرگ و مبارکی هستیم که در عرصه مسائل فرهنگی و هنری و علمی برای نسل‌های آینده اتفاق افتاده است.
قالیباف افزود: کودکان و نوجوانان ایرانی که آینده کشور را رقم می‌زنند؛ خوشحال هستیم که توفیق این را پیدا کردیم که برای فرزندان شهرمان قدمی مفید برداریم تا بتوانند از این فرصت علمی و فرهنگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
 
نظر بدهید