در مسیر نگارش کتاب «من احمد متوسلیان هستم» با سختی‌های زیادی روبرو بودیم
چهارشنبه 14 تير 1396

نویسندۀ کتاب «احمد متوسلیان هستم»

در مسیر نگارش کتاب «من احمد متوسلیان هستم» با سختی‌های زیادی روبرو بودیم

محمد جواد شادانلو نویسنده کتاب احمد متوسلیان هستم  اظهار کرد: در مسیر نگارش کتاب «من احمد متوسلیان هستم» با سختی‌های زیادی روبرو بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد جواد شادانلو نویسنده کتاب احمد متوسلیان هستم در نشست رونمایی از کتاب «احمد متوسلیان هستم» که عصر روز سه شنبه در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد, در سخنانی در خصوص نگارش این کتاب گفت: تقریبا دو سال مراحل تدوین این کتاب به طول انجامید و در این مراحل  آقای بهمن نیا مدیر انتشارات نارگل علاوه بر یک ناشر معمولی زحمات زیادی در نگارش و ویراستاری این کتاب انجام دادند.
وی در ادامه گفت: موضوع جمع آوری سخنان شخصیت ها و فرماندهان دوران دفاع مقدس موضوع جدیدی نیست اما این موارد کمک می‌کند تا مخاطبان با شخصیت آن فرمانده و رزمنده و زوایای مختلف زندگی و رفتاری او آشنا شوند. یکی دیگر از موضوعاتی که در نگارش این کتاب رعایت شده که کمترین حذفیات از سخنان حاج احمد متوسلیان در آن صورت گرفته است.
شادانلو در ادامه گفت: در طول مسیر جمع آوری تمام اسناد و صوت های سخنرانی حاج احمد متوسلیان سختی های زیادی را متحمل شدیم تا به اسناد و صوتها دسترسی پیدا کنیم و قطعا صوت یا سندی از سخنرانی های سردار متوسلیان وجود دارد که ما از آن بی اطلاع بودیم و به آن دسترسی نداشتیم و امیدواریم کسانی که این کتاب را می‌خوانند و به این اسناد دسترسی دارد ما را در ویراست های بعدی این کتاب یاری و کمک کند.
 
نظر بدهید