زیر گنبد کبود؛ کارگاه قصه‎خوانی و شعرخوانی ویژه کودکان حاشیه شهر مشهد
شنبه 17 تير 1396

همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

زیر گنبد کبود؛ کارگاه قصه‎خوانی و شعرخوانی ویژه کودکان حاشیه شهر مشهد

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی، تفریحی «زیر گنبد کبود» همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در مشهد خبر داد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی با اعلام این خبر، به نامگذاری 18 تیر ماه با عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اشاره و اظهار کرد: به‌نشر به مناسبت این روز کارگاه آموزشی، تفریحی «زیر گنبد کبود» را با موضوع قصه‌خوانی و شعرخوانی ویژه کودکان حاشیه شهر مشهد برگزار می‌کند.
وی زمان برگزاری این کارگاه را در روز یکشنبه، 18 تیر ماه از ساعت 17 تا 19 اعلام کرد و افزود: این کارگاه با حضور جمعی از کودکان حاشیه شهر مشهد در فروشگاه شماره هفت به‌نشر واقع در بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مقابل بانک ملی برگزار می‎شود.
مدیرعامل به‌نشر «طیبه ثابت» و «فاطمه خلخالی استاد» را به عنوان مربیان کارگاه آموزشی «زیر گنبد کبود» نام برد.
شایان ذکر است 18 تیر ماه سالروز درگذشت «مهدی آذریزدی»، نویسنده کودک و نوجوان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان ثبت شده است؛ «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، «قصه‌های تازه از کتاب‌های کهن»، «گربه‌ ناقلا»، «گربه‌ تنبل»، «مثنوی»(برای بچه‌ها)، «مجموعه‌ قصه‌های ساده» و تصحیح «مثنوی» مولوی(برای بزرگسالان) از جمله آثار این نویسنده کودک و نوجوان است؛ آذریزدی را که در مجموع، بیش از ۲۰ عنوان کتاب برای بچه‌ها نوشته است، پرتیراژترین نویسنده‌ تاریخ ادبیات کودک و نوجوان ایران می‌دانند.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگيهای سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید