استقبال خانواده‌ها از «باغ کتاب تهران» با تشکیل صفوف طولانی
شنبه 17 تير 1396

استقبال خانواده‌ها از «باغ کتاب تهران» با تشکیل صفوف طولانی

استقبال خانواده‌ها از «باغ کتاب تهران» در سه روز اخیر طوری بود که حتی برخی مراجعان برای خرید یک ساعت در صف ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، باغ کتاب تهران به عنوان بزرگترین کتابفروشی،دسترسی مخاطبان بین المللی به منابع اسلام، ایران وانقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.
باغ کتاب تهران با مساحت 110000 مترمربع، فضای مفرح و شادی را برای دورهم بودن خانواده ها و در نظر گرفتن ساعتی برای مطالعه و کتابخوانی فراهم می کند.
طی سه روز اخیر آمار بازدید از باغ کتاب تهران نشان از استقبال خانواده‌ها از این مجموعه است. به شکلی که روز گذشته مراجعان در صف خرید کتاب ماندند.
این مجموعه که از ساعت 10 صبح تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است در بخش کودک با عرضه 21 هزار عنوان در دو سالن یک از پر تجمع ترین محل بازدیدکنندگان بوده است.
تالارهای متعدد باغ کتاب همچون تالار علم خردسال، تالار علم کودک، تالار علم نوجوان، کشتی کتاب، بخش داستانهای تجسمی، داستان‌های شاهنامه و مجموعه سالن‌های سینما، تئاتر، همایش و غیره از جمله زیر پروژه های باغ کتاب به شمارمی آیند.
یکی از موارد قابل توجه در پروژه باغ کتاب تهران استفاده وسیع از فضای سبزاست که با استفاده از بام سبز علاوه بر زیبایی و افزایش ارزش ساختمان می توان تا 50 درصد از هدر رفتن آب جلوگیری کرد.
 
نظر بدهید