چاپ سوم «قصه‌های آقا کله پوک»
یکشنبه 03 مرداد 1395

چاپ سوم «قصه‌های آقا کله پوک»

سومین چاپ از کتاب «قصه‌های آقا کله پوک» اثر عباس قدیر محسنی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، چاپ سوم کتاب داستان «قصه‌های آقا کله پوک» تألیف عباس قدیر محسنی و تصویرگری طوی علی‌نژادی از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.
این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های تخیلی است که «آقا کله پوک» شخصیت این داستان است که برای گروه‌های سنی «ب و ج» نوشته شده است.
با فکرهای آقا کله پوک آشنا شوید، یک داستان ترسناک، یک داستان دربارۀ آینده، یک داستان خیالی، یک داستان بزرگ، یک داستان خنده‌دار، یک داستان پر از دروغ، یک داستان عطسه‌ای، یک داستان غمگین، یک داستان خواب‌آلود، یک داستان پلیسی و پایان یک داستان مجموعه قصه‌های آقا کله پوک است.
آقا کله پوک که شخصیت اصلی داستان است از ابتدا کله پوک نبود و کسی به او کله پوک نمی‌گفت اما از روزی که به خیلی چیزها فکر کرد و خیلی چیزها فهمید؛ کله پوک شد. او بعد از فهمیدن خیلی چیزها تازه فهمید چرا به او کله پوک می‌گویند؛ چون او دربارۀ چیزهایی که فهمیده بود با صدای بلند حرف می‌زد و گاهی هم حال گربه‌ها و گنجشک‌ها را از خودشان می‌پرسید. اما آقا کله پوک بعد از همۀ ماجراها و درس‌هایی که از اتفاقاتی که برای او در این داستان‌ها افتاد؛ عاقل شد.
چاپ سوم این اثر در 32 صفحه مصور با قیمت 5 هزار تومان و در شمارگان یک هزار و پانصد نسخه توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار کودکان علاقه‌مند به ادبیات داستانی قرار گفت.
 
نظر بدهید