«پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان»
یکشنبه 18 مهر 1395

همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان توسط «به نشر» معرفی می‌شود؛

«پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان»

همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان» را به علاقه‌مندان کتاب‌های ائمه اطهار(س)، پیشنهاد و معرفی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر( انتشارات آستان قدس رضوی)، این کتاب به این موضوع می پردازد، درسی که آن حضرت به جامعه بشریت داد، در سازندگی و ایجاد تحول ملتها بی نظیر است ، واقعه کربلا با ابعاد فراوان و گوناگون خود کتاب روند تکاملی انسانها در فضایل و ارزشهای فردی و اجتماعی آنان در قرون متمادی بوده و خواهد بود و می توان به این موضوع به صورت برجسته ای اشاره داشت که حضرت امام حسین(ع) امام همه مردان و زنان حق طلب جهان است.

پیروان تمام ادیان الهی و رهروان مسالک و مکاتب مادی، در رهبری و مبارزه علیه زور و جور و ستم و در پیروزی انقلابهای خود از آن حضرت الگو گرفته و درباره شخصیت برجسته او کتابها نوشته اند، آنطور که با تجلیل و احترام خاص از او یاد می کنند و نام و راهش را گرامی می دارند.

این کتاب به شیوه و روش جالب توجهی تحریر یافته است، به طوری که خواننده را مجذوب مطالب کتاب می سازد؛ زیرا اولا با طرح پرسش، در خواننده به خصوص قشر جوان ایجاد انگیزه می کند، دوما پاسخ را با عبارتهای کوتاه ارائه می دهد و خواننده را زودتر به مقصد می رساند، به خصوص نوجوانان و جوانان را که حوصله طول و تفصیل موضوعات را کمتر دارند و سوم اینکه پاسخها مستند و متکی بر مدارک معتبر اسلامی به ویژه کتابهای روایی مهم و کهن برادران اهل سنت است.

شهید هشام صیمری، نگارنده کتاب «پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان»، با نگاهی عمومی تلاش می کند تا با استناد به منابع روایی معتبر و مدارک اسلامی فریقین و ارائه مطالب با زبانی قابل فهم و به دور از تفصیل، پاسخ هایی درخور به برخی پرسش های شبهه‌انگیز در ارتباط با واقعه کربلا بدهد.

کتاب «پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان»، در پاسخ به برخی پرسش های شبه انگیز واقعه کربلا از شیخ هشام صیمری؛ یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی است که برای از بین بردن شبهات در این عرصه فعالیت می کرد و به دلیل مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(ع) به دست دشمنان اهل بیت(ع) چند روزی بعد از ایام فاطمیه در آخرین ساعات روز یکشنبه سوم تیرماه سال 86 در خانه اش به ضرب گلوله به درجه رفیع شهادت نایل گشت.

کتاب « پاسخ به26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان» با قلم « شهید هشام صمیری» و ترجمه « دکتر سردار شهابی» در 144 صفحه، قطع رقعی و شمارگان 3 هزار نسخه با قیمت 40هزار ریال به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتاب«پاسخ به 26 شبه وهابیت درباره قیام امام حسین(ع) و عزاداری برای ایشان» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008و  سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./

نظر بدهید