تألیف «جزیره بوارین» تمام شد
شنبه 24 تير 1396

تألیف «جزیره بوارین» تمام شد

حجت‌الاسلام محمدمهدی بهداروند از پایان نگارش خاطرات سردار احمد غلامی و شرح عملیات کربلای ۵ در سال ۶۵ خبر داد و گفت: کتاب برای ویرایش نهایی خدمت سردار غلامی ارائه شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی بهداروند نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن اشاره به تمام شده خاطرات سردار غلامی اظهار داشت: «جزیره بوارین» عنوان کتاب خاطرات سردار احمد غلامی است که به تازگی تمام شده و برای ویرایش نهایی خدمت سردار ارائه شده است.
وی با بیان اینکه این اثر مربوط به عملیات کربلای 5 می‌شود توضیح داد: شرح عملیات کربلای 5 در سال 65 در قالب خاطرات سردار غلامی نوشته شده است. ایشان فرمانده اسبق قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس بوده است.
بهداروند خاطرنشان کرد: کربلای 5 یکی از عملیات‌های مهمی است که ما در جنوب در سال 65 داشتیم، در این کتاب از محدوده عملیاتی تحت فرماندهی سردار غلامپور، ارتباطاتی که وجود دارد، جلسات متعددی که برگزار شده است‌، شروع عملیات و... روایت مستند و دقیقی ارائه شده است.این برای نخستین‌بار است که خاطرات شفاهی یک فرمانده از یک عملیات در قالب یک کتاب 500 صفحه‌ای منتشر می‌شود.
 
نظر بدهید