اولین ادعای تقلب در انتخابات از سوی همسر موسوی چه زمانی مطرح شد
شنبه 24 تير 1396

چاپ دوم «آخرین نخست وزیر» توسط نشر «شهید کاظمی» منتشر شد

اولین ادعای تقلب در انتخابات از سوی همسر موسوی چه زمانی مطرح شد

کتاب «آخرین نخست‌وزیر» اثر جواد موگویی به چاپ دوم رسید، در این کتاب مطالبی درباره سوابق پیش از انقلاب موسوی منتشر شده است.

 
به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «آخرین نخست وزیر» جلد اول از زندگی و زمانه میرحسین موسوی از 1320 تا 1368 به قلم جواد موگویی که در نمایشگاه کتاب عرضه شده بود به چاپ دوم رسید.
این کتاب در واقع نگاهی به زندگی میرحسین موسوی که آخرین نخست وزیر در جمهوری اسلامی است، بوده و در آن نگارنده نگاهی به سیر زندگی او از 1320 تا 1368 انداخته است.
این کتاب در ارتباط با سوابق پیش از انقلاب میرحسین موسوی در روند مبارزات است که روایت این کتاب نشان می‌دهد که آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی فاقد سابقه برجسته‌ای در مبارزات بوده است.
همچنین در این کتاب به پیشینه همسر آخرین نخست وزیر نیز اشاراتی شده است. مانند اینکه همسر میرحسین موسوی در انتخابات خبرگان قانون اساسی به عنوان کاندیدای سازمان مجاهدین شرکت کرده که پس از رای نیاوردن اعلام تقلب در انتخابات می‌کند.
چاپ دوم کتاب «آخرین نخست وزیر» در شمارگان 3 هزار نسخه با قیمت 16 هزار تومان از سوی نشر شهید کاظمی منتشر شده است.
پیش از این از جواد موگویی کتاب «اسرار آیت» نگاهی به زندگی شهید سید حسن آیت از سوی نشر حکمت اشراق منتشر شده بود، که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.
علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» خریداری کنند
 
نظر بدهید