کسب چهار لاک پشت پرنده توسط مجموعه «راز نقاشی های قشنگ»
سه شنبه 27 مهر 1395

افتخار آفرینی اثر «به نشر» در ردیف بهترین کتاب های کودک و نوجوان کشور؛

کسب چهار لاک پشت پرنده توسط مجموعه «راز نقاشی های قشنگ»

هجدهمین فهرست «لاک پشت پرنده» شامل بهترين كتاب‌های كودک و نوجوان كه تابستان سال گذشته انتشار یافتند، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي)، مجموعه 20 جلدی «راز نقاشی‌های قشنگ» تالیف محمد حسین صلواتیان، از جمله کتاب هایی است که نشان چهار لاک پشت پرنده را در این فهرست از آن خود ساخته است.
مجموعه «راز نقاشی های قشنگ» که از دسته کتابهای آموزشی به شمار می رود، به طرح مبانی سواد بصری با استفاده از ادبیات کودک و نوجوان و آموزش تکنیک ها و شیوه های کاربردی نقاشی پرداخته، و با بهره گیری از عکس و تصویر، فرآیند یادگیری را ساده و روان کرده است.
کتاب های این مجموعه برای مربیان، پدران و مادران و دانش آموزان 9 تا 15 سال قابل استفاده است، همچنین از ویژگی های این مجموعه، استفاده از وسایل و ابزار متعارف و در دسترس بوده و از پیشنهاد و به کارگیری وسایل کمیاب و گران قیمت پرهیز شده است.
مجموعه کتاب های «راز نقاشی های قشنگ» حاصل تلاش گروهی از مربیان متخصص و هنر کودک و نوجوان است که طی بیست سال کار پژوهشی و کارگاهی و با توجه به شاخصه های روانشناسی و ویژگی ها و توانایی های کودکان و نوجوانان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی کارشناسانه انجام گرفته است.
این کتاب نتایج حاصل از بهره گیری علاقه مندی بسیاری از هنرآموزان به فعالیت هنری، حضور در عرصه های بین المللی در قالب فستیوال ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی و کسب عنوان ها و جایزه های جهانی فراوان فرزندان ایران اسلامی بوده است.
همچنین این کتاب به عنوان نخستین مرجع آموزش هنر به کودکان تهیه شده است. عناوین و موضوعات این مجموعه کتاب 20 جلدی شامل آشنایی، مداد رنگی، ماژیک، پنجره نقاشی، مداد شمعی، دنیای زیبای رنگ ها، گواش، آبرنگ، اکولین، کولاژ، چاپ1، وایتکس، واکس، چاپ2، ماژیک تینری، خط و کپی، نقاشی گروهی، نقاشی پازل، نقاشی دیواری و نقاشی خلاق می باشد.
«مجموعه 20جلدی راز نقاشی های قشنگ» همچنین سال گذشته به عنوان کتاب برگزیده دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی در بخش کودک و نوجوان نیز انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
مجموعه «راز نقاشی های قشنگ» در قطع وزیری، با شمارگان 3 هزار نسخه در 24 صفحه با قیمت 35000 ریال توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) به چاپ رسیده است.
علاقه مندان به تهیه مجموعه 20 جلدی « راز نقاشی های قشنگ» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلگرام 09027652008و سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.
نظر بدهید