حضور انتشارات سروش با  300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز
سه شنبه 27 مهر 1395

حضور انتشارات سروش با 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز

معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با 300 عنوان کتاب برگزیده خود در نمایشگاه بزرگ کتاب استانی تبریز حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، معاون بازرگانی انتشارات سروش گفت: این انتشارات با 300 عنوان کتاب برگزیده خود در نمایشگاه بزرگ کتاب استانی تبریز حضوری فعال دارد. محمدجواد حاجی سلطانی، خبرداد: در این نمایشگاه، 979 ناشر از سراسر کشور 107 هزار و 47 عنوان کتاب را در 800 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز در 5 سالن برگزار می‌شود و 70 ناشر از استان آذربایجان‌شرقی به صورت مستقیم در این دوره حضور دارند . میزان بُن اختصاص‌یافته برای این نمایشگاه 12 میلیارد ریال است که از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان با ارائه کارت ملی توزیع می‌‌شود.

وی ادامه داد : برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، برگزاری کارگاه قصه‌گویی قرآنی، برگزاری کارگاه بازاریابی و فروش محصولات قرآنی، برگزاری کارگاه تصویرگری آیات قرآن و پوستر اقتصاد مقاومتی، نشست بررسی تازه‌های نشر استان، نقد و بررسی کتاب «دا» و تجلیل از عوامل پدیدآورنده، ویژه‌برنامه ناشر برتر استانی که بیشترین فعالیت را در سال گذشته داشته‌ و ویژه‌برنامه نویسنده برتر استانی که بیشترین تألیف را در دولت یازدهم داشت از جمله برنامه‌های جنبی درنظر گرفته ‌شده برای این نمایشگاه است.

 حاجی سلطانی تاکید کرد: در سال جاری براساس برنامه ریزی انجام شده در همه نمایشگاه های استانی کتاب حضوری فعال و پویا خواهیم داشت و براساس ظرفیت و پذیرش هر نمایشگاه با تعداد عناوین کتاب مناسب شرکت خواهیم کرد که در نمایشگاه استان تبریز با 300 عنوان کتاب حضور داریم.

وی افزود: انتشارات سروش طی دو سال اخیر تعداد عناوین چاپ اول زیادی داشته و کتاب های فاخر و ارزشمندی را منتشر کرده است و همچنین کتاب های پر فروش گذشته نیز تجدید چاپ شده اند که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب آذربایجان‌شرقی از 26 مهرماه تا یکم آبان‌ماه از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

 
نظر بدهید