برگزاری آئین رونمایی از «روزهای بی‌آینه»
دوشنبه 02 مرداد 1396

برگزاری آئین رونمایی از «روزهای بی‌آینه»

همزمان با سالروز عملیات مرصاد آئین رونمایی از کتاب «روزهای بی‌آینه» در برنامه «شب خاطره» حوزه هنری برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آئین رونمایی از کتاب «روزهای بی‌آینه» در برنامه «شب خاطره» همزمان با سالرزو عملیات مرصاد تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
«برنامه شب خاطره» میزبان گلستان جعفریان نویسنده «روزهای بی آینه»، منیژه لشکری، همسر شهید حسین لشکری و راوی کتاب همچنین سردار اسدالله ناصح از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. سردار اسدالله ناصح در این برنامه به خاطره‌گویی از دوران جنگ و عملیات مرصاد می‌پردازد.
سرتیپ پاسدار اسدالله ناصح، سال 1332 در بیرجند از توابع استان خراسان جنوبی به دنیا آمد. این سردار جنگ مانند بسیاری دیگر از خیل سربازان امام خمینی(ره) با آغاز جنگ تحمیلی به جنگ با دشمن بعثی پرداخت و تا لحظه آخر در صحنه نبرد حضور داشت.
کتاب «روزهای بی‌آینه» شامل خاطرات منیژه لشکری همسر سرلشکر خلبان شهید آزاده حسین لشکری از زندگی‌اش و چگونگی تحمل 18 سال دوری از همسرش در دوره اسارت است.
این کتاب به روایت ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی می‌پردازد و چگونگی انتخاب‌های یک زن در نبود همسرش و به دوش کشیدن بار زندگی توسط دختری 18 ساله به همراه فرزند 4 ماهه‌اش را شرح می‌دهد که روایت آن به‌صورت اول شخص و در قالب مستند داستانی است که به دلیل واقعی بودن آن سنگینی بار مستند در این کتاب بیشتر به چشم می‌خورد.
تازه‌ترین برنامه «شب خاطره» پنج‌شنبه 5 مردادماه هم‌زمان با سالروز عملیات مرصاد در تالار اندیشه حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.
 
نظر بدهید