برنامه‌های انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان به‌مناسبت هفتۀ کتاب
شنبه 01 آبان 1395

برنامه‌های انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان به‌مناسبت هفتۀ کتاب

فراخوان اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی، رونمایی تازه‌های کتاب ناشران حوزۀ کتاب کودک و نوجوان، نمایشگاهی از جوایز و کتاب‌های برگزیدۀ ناشران عضو از سوی انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان منتشر شد.

 به نقل از انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، این انجمن با یاری ناشران در دو سال گذشته به کتابخانه­‌های مناطق کم برخوردار روستایی توسط نهاد کتابخانه‌­های عمومی کشور بیش از ۳۲۴ هزار جلد کتاب اهدا کرده که از طریق وب­گاه www.iranpl.ir و یا www.samanpl.ir  هر کتاب قابل ردیابی و مشاهده است.

به مناسبت بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه سال ۱۳۹۵ انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان قصد دارد با مدد و همکاری ناشران فرهیخته حوزه کتاب کودک و نوجوان جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای سومین بار کتابخانه­ه ای مناطق کم برخوردار روستایی و شهری را تجهیز کند.

ناشرانی که مایل به همکاری و اهدای کتاب هستند، روزهای شنبه تا چهارشنبه، یعنی اول تا پنجم آبان می‌توانند با انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان تماس حاصل کنند.

همچنین این انجمن به مناسبت بیست و چهارمین هفته کتاب امکاناتی برای رونمایی تازه های کتاب ناشران حوزه کتاب کودک و نوجوان تدارک دیده است.

ناشرانی که مایل به رونمایی تازه های کتاب خود در سالن همایش انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان هستند برای هماهنگی و تعیین روز ، ساعت و مسایل دیگر از شنبه تا چهارشنبه 1/8/1395 تا 5/8/1395 با تلفن 37-88918836 با جناب آقای مهدی شیزری تماس بگیرید.

به علاوه در این هفته انجمه فرهنگی ناشران کتاب و کودک نوجوان، نمایشگاهی از جوایز و کتاب های برگزیده ناشران عضو که طی سالهای 1380 تا 1394 از جشنواره های گوناگون کتاب کودک و نوجوان دریافت کرده اند را در مکان انجمن برگزار می کند.

ناشران عضو می توانند برای هماهنگی ارسال کتاب های منتخب جشنواره های ملی و بین المللی خود را به همراه سندهای مربوطه و یا دریافت اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه 1/8/1395 تا 5/8/1395 با تلفن های 37-88918836 آقای مهدی حاجی شیزری تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است که نمونه کتاب ها پس از نمایش به ناشران محترم بازگردانده خواهد شد.

 
نظر بدهید