آیین معرفی کتاب «تجربه‌ای دیگر» برگزار می‌شود
یکشنبه 08 مرداد 1396

با حضور علی‌اکبر صالحی

آیین معرفی کتاب «تجربه‌ای دیگر» برگزار می‌شود

آئین معرفي از کتاب "تجربه دیگر"، گزارشی از روند مذاکرات ایران با گروه 1+5 که توسط مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شده است، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آئین معرفي از کتاب "تجربه دیگر"، گزارشی از روند مذاکرات ایران با گروه 1+5 که توسط مؤسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شده است، ساعت 15 روز دوشنبه نهم مردادماه 1396 برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در سالن اجتماعات دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.
در پیشگفتار کتاب آمده است: کتاب "تجربه‌ای دیگر" گزارش مرتضی غرقی خبرنگار صداوسیما از روند مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 است. او به عنوان پوشش دهنده اخبار مذاکرات به محل انجام مذاکرات عازم می‌شد، شرحی کوتاه و ساده از جریان مذاکرات هسته‌ای را به قلم کشیده است که خواننده ضمن آشنایی با زمینه و شکل‌گیری دور جدید مذاکرات از سال 1392 با نقش نهادها، شخصیت‌ها، دولت‌های مختلف و به ویژه عمق کینه‌توزی آمریکا و انگلیس با ملت ایران آشنا می‌شود. به علاوه وی نشان می‌دهد ایران اسلامی در این برهه نیز در مصاف با امریکا و سایر قدرت‌های زیاده‌خواه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی "تجربه‌ای دیگر" را آزمود.
نظر بدهید