«نگاهی به زندگانی حضرت معصومه(ع)» برای کودکان منتشر شد
شنبه 14 مرداد 1396

نگاهی به زندگانی حضرت معصومه(ع)

«نگاهی به زندگانی حضرت معصومه(ع)» برای کودکان منتشر شد

به‎نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با دهه کرامت کتاب «نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه معصومه(ع)» را برای گروه سنی کودکان منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، «غلامرضا حیدری ابهری» به عنوان نویسنده کتاب «نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه معصومه(ع)»، در این اثر گزارشی داستان‏گونه  از زندگانی کریمه اهل بیت(ع) روایت می‌کند.
این اثر که پیش از این بارها چاپ و منتشر شده، به چندین زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده و در اختیار دوستداران اهل بیت(ع) در اقصی نقاط جهان قرار گرفته است؛ این کتاب با متنی روان و ساده زندگانی نورانی حضرت معصومه(ع) را به تصویر کشیده است.
این کتاب در قالب هفت بخش به نام‌های «تولد و دوران کودکی»، «آغاز رنج‌ها و شهادت پدر»، «سفر برادر به مرو»، «هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه»، «کاروان زائران امام هشتم(ع) در ساوه»، «بیماری و وفات دختر امام کاظم(ع)» و «مراسم خاکسپاری» زندگی ایشان را روایت می‌کند؛ همچنین دو بخش پایانی این کتاب نیز با عنوان «مزار شریف حضرت معصومه(س) از گذشته تاکنون» و «پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه(س)» اطلاعاتی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد.
این اثر 36 صفحه‌ای مصور رنگی در قطع وزیری با شمارگان 1000 نسخه توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و به قیمت 50 هزار ریال روانه بازار شده است.
علاقه‎مندان برای تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‎توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‎نشر به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.
نظر بدهید