پیشگام معرفی کتاب در نماز جمعه آسمانی شد
چهارشنبه 18 مرداد 1396

شهادت یک فعال کتاب در سوریه

پیشگام معرفی کتاب در نماز جمعه آسمانی شد

شهید محسن حججی از اعضای موسسه شهید کاظمی که در امر ترویج کتاب فعال بود به دست تروریست‌هی تکفیری به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، منانشر، به نقل از خبرگزاری فارس، محسن حججی از جهادگران و اعضاء فعال موسسه شهید کاظمی پس از 2 روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.


این جهادگر فرهنگی در ترویج و تبلیغ کتاب بسیار فعال بود و در اردوهای سازندگی جهادی علاوه بر فعالیت عمرانی، در حوزه فرهنگی نیز دست به اقدامات جهادی می‌زد.

 

 

همچنین شهید حججی در مدارس به تبلیغ کتاب می‌پرداخت و از زمره پیشگامان معرفی کتاب در نماز جمعه بود. او در نجف‌آباد استان اصفهان به معرفی و تبلیغ کتاب می‌پرداخت.

این جوان 25 ساله در دومین اعزام خود به سوریه در مرز عراق با این کشور به دست داعش در منطقه‌ای به نام تنفت به شهادت رسید. از این فعال فرهنگی فرزندی تقریبا دو ساله باقی مانده است.

 

 

متنی از این شهید پیش از اولین سفرش به سوریه را در ادامه می‌خوانید:

«سلام آقای خلیلی

ان‌شاالله عزاداری‌های محرمتون مورد قبول حق.

اول از همه یه خداقوت بابت همه تلاشهاتون از ابتدا تا الان موسسه. اجرتون با خود حاج احمد آقا.

راستش نمیدونم چطوری شروع کنم. از سال 85 ورودم توی موسسه تا الان سابقه خوبی نداشته ام .حتی توی بعضی بازه زمانی ها کارهایی ازم سر زده که جز شرمندگی چیزی برام نمونده...

ولی خوب، کرم حاجی تا الان منو ردم نکرده. خوب و بد بیخ ریش موسسه گیر کردم. خلاصه کلام خوبی و بدی، کم کاری و یا اگه بار اضافه‌ای برای موسسه داشتم حلال کنید.»

 

 

در ادامه عکس‌هایی از این شهید که در عرصه فرهنگی و ترویج کتاب فعال بوده منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/و

نظر بدهید